19 Ağustos 2009

Ghost!

Dün gece ghost bezeler yaptık.beze pişirirken dikkat edilmesi gerekli noktalar var.fırınınız nerdeyse soğuk denecek kadar düşük bi sıcaklıkta olmalı.öyle ki bezeler fırından çıktığında eliniz zerre yanmamalı.sıkma poşetimizin azizliğine de uğramasaydık çok çok daha başarılı olurduk.Biz filmimizi izlerken onlar yavaş yavaş,soğuk soğuk hatta fırının kapağı yarım açık vaziyette piştiler. görüntüleri kadar tatlarınında güzel olduğuna hiç şüpheniz olmasın.bugün tam kıvamlarına eriştiler.yedikten sonra ağzınızda hafif sakızlaşıyorlar.beni koltuğumdan kaldırıp hadi hayalet bezeler yapalım diyen merve olmasaydı ben bunları yapamazdım.onun dediğine göre O inanıyor,bense yapıyorum...ikimizin sonucuysa işte bunlar;

7 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

harika!

BahaR dedi ki...

teşekkür ederiiiiiiz:)

onur dedi ki...

:)) hem çok komik hem de çok lezzetli görünüyorlar :) elinize sağlık.

BahaR dedi ki...

teşekkür ederiz:)

lafolie dedi ki...

aşık oldm bezelerine yaaa:)
o bakıslardaki masumlua bak:)
yeme beni diolar ama ilk gördüüm yerde yerim acımam ehehhehe

gorkem dedi ki...

harika gorunuyorlar :) isimleri de pek guzel, ikilinin gucu adina ellerinize saglik :)

BahaR dedi ki...

teşekkür ederiz:)