14 Temmuz 2009

doğumgünü mesajı.

En çok sevdiğim kuzenim Büşra'nın bugün doğumgünüydü!!!(reco alınma sen onun erkek versiyonusun)Kendisi, en çok sevdiğim kuzenim olma statüsüne çok küçük yaşlarımızda ermiş bir kişidir.Kendisi inanılmaz yaratıcı,titiz ve herzaman hoştur.Öyle ki kendisini evde hiçbirşey yapmadan oturduğu anlarda bile makyajlı ve kıyafetli görebilirsiniz.Kendisinin titizliğini daha biz küçükken sindy bebek evi için kağıt havlu yapmasından anlamıştım.
(minyatür bir kağıt havlu rulosu düşünün)Demek ki sindylerimizin kağıt havluya ihtiyaçlarının olabileceğine kanaat getirmiş...Büşot seni çok seviyorum...İyi ki varsın!yaşasın Büşotlar!

Ben de doğumgünü vesilesiyle pek meşhur kurabiyelerimden bir demette onun için yaptım.Yaptıktan sonra ise kurabiylerimin güzelliğinden başım döndü(mütevazı olamayacağım).Bu kurabiye işini çok yakın bir zamanda blogumdan takip ederek özel günleriniz için sipariş edebilir konuma geleceksiziniz...Tabii isterseniz:)

Lafın özü yaşasın büşotlar,yaşasın kurabiyler,yaşasın blog falan...


söylemeden edemeyeceğim dün gece rüyamda orhan gencebay'ın şarkısını söylüyordum..tanrım bu rüyadan hiç uyandırmasın diye,fakat rüyam okadar kasvetliydi ki aksine uyanmak istiyordum..hayır olsun...

1 yorum:

cometa dedi ki...

daha çook pişireceğizz:)