22 Temmuz 2009

evimizin tavanına güneşler asıldı bugün!

Adı Merve.Tanıyorsunuz onu ama benim kadar değil..Çünkü o benim ablam.Ama ben ona abla demem, adını söylerim.4 yaş büyük benden.Çok benziyormuşuz birbirimize.Öyle söylüyorlar.ama bence Merve daha güzel.22 yıldır hayatımda.Onu tanımaya başladığımda çok değişik biri olduğunu düşünmüştüm.Çünkü onun 6 aylıkken ilk söylediği kelimenin "yoğurtçu" olduğu efsanesi hızla yayılıyordu.Ki bence Merve'nin değişik birisi olduğunu düşünmeniz için geçerli ve de yeterli bir sebeptir bu.Ama bi tek bununla kalmadı.Küçükken ben geceleri uyurken o battaniyenin altında radyo spikerciliği oynarken de anlamıştım değişik olduğunu .Soda limon içerken bulaşık suyu içiyorum diyerek küçük kardeşini kandıracak kadar çatlak,araba kullanırken pedalların hangisinin ne işe yaradığını soracak kadar şaşkın,projelerimin her birine fikir babalığı yapacak kadar yaratıcıdır o.Miniktir,Ufaktır.Ayakları favorimdir.Ama öyle minik olduğuna bakmayın.O minicik bedeninden kocaman kahkaha sesleri duyabilirsiniz.Kocaman güler.kocaman sarılır.Kocaman öper.Yanaklarınız o öptüğünde mutlaka ıslanır.Dudaklarını büzüp gözlerini kapatıp bana doğru her gelişinde,ben de gözlerimi kapatıp,yanaklarımın ıslanacağı anı beklerim.Çünkü bilirim ki kaçış yoktur.Bana mütemadiyen fotoğrafımı çek bahar der,bana sarıl der,elimi tut der,nezaman açıyoruz dükkanı der, nezaman ünlü olucam ben der, acaba o işe mi kaysak der.Zaten sürekli konuşur,hiç susmaz ki...
Biz küçüktük, ben pilot olucam dedi. Sonra avukat olucam dedi.Oldu.Hergün binbir hikayeyle eve geldi.Çok güldürdü bizi.
Biz küçüktük birbirimize vurduk,kavga ettik,salak,aptal,gerizekalı,manyak dedik,saçlarımızı çektik.
Sonra büyüdük birden.Büyürken 2 tane çok sevdiğimiz insanın en zor dönemlerine şahit olduk.Daha da çok büyüdük.birbirimizi hiç bırakmamamız gerektiğini anladık.
Biz büyüdük,daha çok sevdik birbirimizi.Daha çok seviyoruz.
Merve eğer sizin evinizde olsaydı, evinizin tavanında avizeleriniz yerine güneş asılı zannederdiniz.Ama merve bizim evimizin güneşi:)Benim sanatımın güneşi,ablam,en iyi arkadaşım,kızkardeşim,balkabağım.Onun doğumgünü bizim için çok önemli,çok anlamlı.Çünkü ben anladım ki o doğduğu gün ben daha doğmadan benim hayatımı etkilemiş.Çünkü o doğduğu gün bizim evimizin tavanına kocaman güneşler asılmış...iyi ki doğdun merve.seni çok seviyorum.

18 Temmuz 2009

öyle işte.


14 Temmuz 2009

doğumgünü mesajı.

En çok sevdiğim kuzenim Büşra'nın bugün doğumgünüydü!!!(reco alınma sen onun erkek versiyonusun)Kendisi, en çok sevdiğim kuzenim olma statüsüne çok küçük yaşlarımızda ermiş bir kişidir.Kendisi inanılmaz yaratıcı,titiz ve herzaman hoştur.Öyle ki kendisini evde hiçbirşey yapmadan oturduğu anlarda bile makyajlı ve kıyafetli görebilirsiniz.Kendisinin titizliğini daha biz küçükken sindy bebek evi için kağıt havlu yapmasından anlamıştım.
(minyatür bir kağıt havlu rulosu düşünün)Demek ki sindylerimizin kağıt havluya ihtiyaçlarının olabileceğine kanaat getirmiş...Büşot seni çok seviyorum...İyi ki varsın!yaşasın Büşotlar!

Ben de doğumgünü vesilesiyle pek meşhur kurabiyelerimden bir demette onun için yaptım.Yaptıktan sonra ise kurabiylerimin güzelliğinden başım döndü(mütevazı olamayacağım).Bu kurabiye işini çok yakın bir zamanda blogumdan takip ederek özel günleriniz için sipariş edebilir konuma geleceksiziniz...Tabii isterseniz:)

Lafın özü yaşasın büşotlar,yaşasın kurabiyler,yaşasın blog falan...


söylemeden edemeyeceğim dün gece rüyamda orhan gencebay'ın şarkısını söylüyordum..tanrım bu rüyadan hiç uyandırmasın diye,fakat rüyam okadar kasvetliydi ki aksine uyanmak istiyordum..hayır olsun...

10 Temmuz 2009

bunları biliyor musunuz?

Secret meselesine inanan bir kimse olarak, istanbul' da yaşamayı düşünmem sebebiyle windows live bugünün penceresindeki hava durumunun şehrini istanbul olarak değiştirdiğimi biliyor muydunuz?peki üye olduğum eventful sitesinde daha üye olurken istanbul daki olaylardan haberdar olmak için şehir olarak istanbul'u seçtiğimi biliyor muydunuz?peki hangi üyelik işleminde olursa olsun(nettekilerden bahsediyorum,bi de kariyer.net hariç)şehir olarak istanbul seçtiğimi biliyor muydunuz?peki sizce bunun sonu nereye gider onu bana bir söyleyin?

iş arıyorum.iş aramaktansa askere gitmeyi tercih ederdim.askere gitmek üzere hazırlanan arkadaşlarımı çok şanslı buluyorum.hepsine burdan selamlarımı yolluyorum.istanbul avrupa yakasında bildiğiniz bana göre bir tasarım işi varsa lütfen haber verin.yeni tasarımcılara yol açın.iyi günler.facebookta farm town oynayın. çok eğlenceli.güzel günler.
foto:günümde yaptığım limonatalarımdan bir kesit.(evet benim günüm var hem de paralı gün)

01 Temmuz 2009

hangisi?


elbiselerimiz bunlar,
çiçekli elbisemle ayakkabılarımın rengi cuk diye uyuyor,peki sizce kırmızı elbiseyle ayakkabıların rengi uyuyor mu?çiçekli elbise gece için çok mu günlük kalıyor?peki merve böyle bir anket yaparda ben yapamaz mıyım?buyrun.