17 Haziran 2009

pardon?

Bitane kutum var benim içi ıvır zıvır dolu.Sezen Aksu'nun yeni albüm şarkısını dinlerken geçen yaz kuruçeşme de gittiğim konseri geldi aklıma.Nezaman gitmiştim diye düşünürken kutuyu açtım, içinden hemen konser biletimi buldum.28 haziran'da konsere gitmişim.22 haziran da da İstanbul maceram başlamış.Bak iyki saklamışım gördün mü?saklamasaydım kaçıydı kaçıydı diye düşünüp durcaktım.(o değil de bi sene nasıl çabuk geçmiş!!daha dün sanki stajdaydım oof!)Ama sakladığım çok gereksiz şeyler de yok değil.mesela torbalar.O torbaları neden saklıyorum inannın bilmiyorum.4 tane inci pastanesi torbası var.
sonra yaklaşık bi 8 tane falan tren bileti ve otobüs bileti var.ilkokul birinci sınıftan liseye kadar tüm karnelerim eksiksiz mevcut.konser biletleri gırla.alakalı alakasız fotoğraflar,misal babamın zeki mürenle birlikte fotoğrafı!sonra doğumgünlerimde mütemadiyen alınan,hiçbirini açıp yemediğim bebekli doğumgünü çikolatalarım,kibrit kutusu koleksiyonum.Bakın kibrit kutularım çok güzel ,gittiğim heryerden alıyorum üstlerinde adres ve telefon numaraları da oluyor.gayet mantıklı bi biriktirme.şimdi düşündüm de aslında hepsi gayet mantıklı.kime ne ayol benim biriktirmemden.çöp ev kıvamına gelmediğim sürece sorun yok.hem bunlara bakmak bişeyleri anımsamak o günün hissini içinde duymak harika bişey.hem torunlarıma gösteririm:)(anne olmadan anneanne olmak istiyorum çünkü nasıl olur bilemiyorum).ama birgün gelirde bunlar ne yahu deyip hiçbirini anımsamazsam ozaman naparım onu bilemiyorum işte...

Hiç yorum yok: