02 Haziran 2009

bir sana bir de bana.(oha okul bitti)

Finallerim bitti.
duyurulur!herkese duyuruyorum.

işsizim.her türlü işe varım.

parasız öyle staj gibi başlayamam,haberiniz olsun.

yaptık yapacağımız kadar stajı.
master falan da düşünmüyorum.belki sonra...

bugün jurim vardı.

juride ilk benim çıkmama ne dersiniz?

valla ben çok şaşırdım.

ömrümde bir daha juri önüne belki popstar yarışmasına katılmaya karar verirsem ozaman çıkarım.

bitti ayol bitti!!

koskoca üniversite bitirdim yahuuu!

hoş bitirdim de ne olcam hep beraberce görücez...

ne olcağım belli değil.

bi askerliğim olsaydı da gitseydim.

en azından ne yapacağım belli olurdu.

panik yapma dur sen...

bak her şey çok güzel olacak.(her şey ayrı yazılır bunu da bugün öğrendim)

bakarsın umduğundan iyi geçer yaz...

aa valla bitti.billa bitti.aa şaştım kaldım.

okul bittiğine göre sizlerle okul anılarımı şahıs adları vermeden paylaşabilirim.

juriye ait beni utanma hastalıklarına sürükleyen notları şu yorgunluklarımı attıktan sonra sizlere sunacağım.

şimdi bulutların üstünden bıraktım ben kendimi şarkısını dinliyoruz babazula' dan.

4 yorum:

si-men! dedi ki...

ne kadar acayip bir his değil mi,bugün kritik olan dersimi D yerine C+ ile geçtiğimi görüp kısa süreli şok geçirdim, aslında içten içe kalıp okulu uzatmayı beklliyormuşum haberim yokmuş. mezun olmak, oldum demek tuhaf. 5 sene bitti de gitti, sonrasında işsizlik buyrun bakalım. yine de hayırlı olsun :)

BahaR Kim? dedi ki...

geçmene çok sevindim.ben de hala tam olarak bitti diyemiyorum.notlar açıklanmadan da diyemeyeceğim sanırım.kendim çok kritik olmasam bile kritik olan arkadaşlarım için kalbim çarpıyor..
işsizlik yok!merve çok kızıyor iş bulamazsam şöle yapıcamla başlayan cümlelerime.işsiz kalmayacağız,hemen iş bulacağız!!(secret mı desem,kendini kandırmaca mı bilemedim)

DoDo dedi ki...

haydi bakalım, geçmiş olsun :)

harika bir sunum yapmışsınız, tanıdık bloglardan okudum :) umarım gönlüne göre bir iş bulursun. demişsin zaten "her şey çok güzel olacak"!

kelime doğrulama'da "trajedi" yazması da herhalde benim okulu bir türlü bitiremeyecek oluşuma bir gönderme :)

BahaR Kim? dedi ki...

iyi dilekleriniz için pek teşekkür ederim dodo hanım:)
trajediyi de üstünüze alınmayın belki benim blogumla alakalı bi durumdur:)