13 Haziran 2009

annemiz doğdu!

Bugün yatağımdan güzel annemin doğumgününü kutlamak için kalktım.Uykudan kalkar kalkmaz annenizin doğumgününü kutlamayın,çünkü şaşırıp anneler gününü kutlayabilirsiniz benim gibi...
annemin doğumgünü programını çok geç bir saatte yaptık.dışarıda mı yenilsin,evde mi kalınsın diye düşünürken sonunda evde olmasına karar verdik ve annem için harika bir pasta yaptık.Bir de Merve'nin muhteşem kursundan öğrendiği bazlamalı tavuk!!her gün olsa yerim diyebileceğim yemeklerden biri.neyseki yarına da kaldı...yanına en kolayımıza giden çorba şehriye çorbası ve en sevdiğimiz roka salatası...

merve'nin kursa başlaması kendini bir aşçı havasında görmesine sebep olduğundan sürekli olarak bana yapmam gerekenleri söyledi...açıkçası mutfaktaki konumumdan endişe etmeye başladım.

merve'nin blogunda annemle ilgili yazdığı yazıya babamın yorumunu görmek isterseniz merve'ye de uğrayın...(şuan babam yorumunu tamamlamak üzere,annem babamı uyardı:merve okumadan düğmeye basma kemal!)

güzel annemizin doğumgününe yaraşır bir pasta yaptık iyi ki doğmuş bizim meleğimiz...

6 yorum:

cometa dedi ki...

sanırım mükemmeliz:)

Zuzu dedi ki...

Bugün okuldaki panoda sizin GRA 09 yazılı afişinizi gördüm. Görür görmez, "Aaaa, ben bu kişinin blogunu okumuştum!" diyivermişim:) Diğer çalışmalar da süperdi bu arada, tebrikler!

Annenizin de yeni yaşı kutlu osun!

BahaR Kim? dedi ki...

merak ettim şimdi zuzu kimdir:)
tebrikler için teşekkür ederim çok...

cometa dedi ki...

zuzu emelin kardeşinin kız arkadaşI:)
işte ben blogları okuya okua çözerim herkesin kim olduğunuu:))

pınn dedi ki...

bahaarr pasta süperr bayıldımm, günü sabırsızlıkla bekliyoruz. taylan ve ben :)))

Zuzu dedi ki...

Zuzu, Başkent Amerikan Kültürü ve Edebiyatı 2008 mezunu biridir. Okula gitmesi gerekir ve panoda Bahar'ın afişlerini görür,yurt dışında bir Türk görmüş gibi şaşırır:)