18 Mayıs 2009

i will try to fix you.



Sürekli uykumun olduğu bir rüyadayım sanki.Karmaşanın içinde sürekli uyumak isteyen bir ben,ama buna izin vermeyen ruhsal yorgunluk ve dış etkenler...Ha bitti ha bitecek derken,az nefesle çok fazla yol koşman gerektiğinin sürekli farkında olmak.İşler çoğaldıkça,uykunun daha da bir çok batırması.Esnemekten bir hal olmak.Televizyona bakmadan sadece sese kulak vermek.İlham perisini geri döndürebilmek için bugüne kadar sırt çevirdiğin insanlarla yeniden iletişim kurmak?Düşündüm de benim sırt çevirdiğim biri yok.Sanırım ilham perisi artık buralara hiç uğramayacak.
Sonra bir yakının hasta olduğunu duyup üzülmek,üzülmek,üzülmek,üzülmek,korkmak,korkmak,sonra biraz rahatlamak...
Okulda da sadece bir an için başını öne eğip sesleri dinlemek,konuşulanların ne kadar boş olduğunu düşünmek.
En sevdiğin mağazanın kapanma haberini öğrenip,mağzanın orta yerine oturup ağlama isteği.
Sonra birden kalbinin kırılması,çok acıması,kendi kendini teselli ederek içinden"hiçbirşey senden,kendinden daha kıymetli değil" demek.
Gördüğün herhangi birşeyin,şimdi hayatında olmayan insanları sana hatırlatması,aynı gün içinde farklı şeylerin aynı insanı hatırlatması,bu bir işaret mi diye düşünmek,sonra aklına başka birinin gelmesi,bir sevinip bir üzülmen.
Tüm gün boyunca bir iç sıkıntısı,sürekli ağlama isteği...
sonra biraz araba kullanmak,sevdiğin şarkı eşliğinde araba kullanmanın nekadar zevkli olduğunu farketmek,radyodan gelen şarkının sözlerinin çok anlamlı gelmesi o an.
Eve gelip Amerika'daki en yakın arkadaşının sana eskiden kalma bir videoyu atması.Gözlerinin dolması.Ne güzel arkadaşlarım var demen.Sonra birden yine uyku bastırması...ders çalışamamanın verdiği kalp ağrısı...seni teselli edecek birilerini aramak.teselliyi şarkılarda bulmak..evet o şarkıyı indrmeliyim demek...

2 yorum:

hedonistt dedi ki...

çok güzel bi yazı olmuş bu! neden ilk yorum benim anlamadım :) aynı duygular içindeyim bayadır. beni böyle yapan bahar mı? okul mu? o mu, bu mu, şu mu? derken geçip gidecek heralde diye bekliyorum... yaz ın gelmesi umut veriyor ama :) topshop un kapanacağını öğrendiğim geçen haftalarda bende aynı duygulara büründüm, alabileceğimin en fazlasını alıp çıktım, zaten bu mağaza ankro ya fazlaydı diyerekten :))

BahaR Kim? dedi ki...

şimdi yazımı baştan sona okuyunca garip geldi:)o mu şu mu bu mu derken bi çoğu geçti gerçekten.hem de nekadar kısa bi süre de geçmiş...sanırım geçmesini beklerken biraz sabırsız oluyoruz.
aaah top shop konusunu açma fenalaşıyorum.Ama istanbul'a gitmek için sebep:)