06 Mayıs 2009

Burası neresi?


Bugün Mardin katliamıyla ilgili haberleri kanım donmuş bir şekilde izledim.Nasıl birşey olduğuyla ilgili düşünce bile oluşturamadım kafamda.Ve yine farkettim ki kaliteli haber anlayışı prensibi diye birşey kalmamış.Düzgün konuşmaların,görüntülerin yanısıra bu olaydan her kanalın kendine bir pay çıkarma telaşı,beni yordu da yordu.Bunun yanı sıra böyle bir günde,yani cenazelerin toprağa verildiği bir günde,bu haberlerin ardından, sizce başbakanımızın bugün market alışverişi yapmış olması bizi ne derece ilgilendirir?Gerçi haber yapılmasında fayda var belki de.Haber yapılsın ki görelim başımızdakilerden başlayarak ne kadar duyarsız bir toplum olduğumuzu.Ben beklerdim ki başbakanımız oraya gitsin,o insanların paylaşılması imkansız acılarına ortak olsun.Hadi gitmedi, bari bugün gidip te bir markette alışveriş yapıp,bunun haber olmasına sebep olmasın..
Biz neden herşeye bukadar tepkisiz bir milletiz?Mesela neden 12 tane şehit verdiğimizde televizyondaki bazı eğlence yayınları durdurulmuyor?Üstünden 1 hafta geçtiğinde herşeyi nasıl unutabiliyoruz?Anlayamadım.

1 yorum:

hedonistt dedi ki...

üstünden bir hafta geçmeden unutuyoruz çünkü ertesi güne daha kötüsünü yaşıyoruz...