25 Mayıs 2009

Gra 09 varan1

Saatlerdir sevgili sınıfımın sevgili küp kafalarını yapmaya uğraşıyorum ama bi bakın nası tatlı oldular!!!:)))

18 Mayıs 2009

i will try to fix you.



Sürekli uykumun olduğu bir rüyadayım sanki.Karmaşanın içinde sürekli uyumak isteyen bir ben,ama buna izin vermeyen ruhsal yorgunluk ve dış etkenler...Ha bitti ha bitecek derken,az nefesle çok fazla yol koşman gerektiğinin sürekli farkında olmak.İşler çoğaldıkça,uykunun daha da bir çok batırması.Esnemekten bir hal olmak.Televizyona bakmadan sadece sese kulak vermek.İlham perisini geri döndürebilmek için bugüne kadar sırt çevirdiğin insanlarla yeniden iletişim kurmak?Düşündüm de benim sırt çevirdiğim biri yok.Sanırım ilham perisi artık buralara hiç uğramayacak.
Sonra bir yakının hasta olduğunu duyup üzülmek,üzülmek,üzülmek,üzülmek,korkmak,korkmak,sonra biraz rahatlamak...
Okulda da sadece bir an için başını öne eğip sesleri dinlemek,konuşulanların ne kadar boş olduğunu düşünmek.
En sevdiğin mağazanın kapanma haberini öğrenip,mağzanın orta yerine oturup ağlama isteği.
Sonra birden kalbinin kırılması,çok acıması,kendi kendini teselli ederek içinden"hiçbirşey senden,kendinden daha kıymetli değil" demek.
Gördüğün herhangi birşeyin,şimdi hayatında olmayan insanları sana hatırlatması,aynı gün içinde farklı şeylerin aynı insanı hatırlatması,bu bir işaret mi diye düşünmek,sonra aklına başka birinin gelmesi,bir sevinip bir üzülmen.
Tüm gün boyunca bir iç sıkıntısı,sürekli ağlama isteği...
sonra biraz araba kullanmak,sevdiğin şarkı eşliğinde araba kullanmanın nekadar zevkli olduğunu farketmek,radyodan gelen şarkının sözlerinin çok anlamlı gelmesi o an.
Eve gelip Amerika'daki en yakın arkadaşının sana eskiden kalma bir videoyu atması.Gözlerinin dolması.Ne güzel arkadaşlarım var demen.Sonra birden yine uyku bastırması...ders çalışamamanın verdiği kalp ağrısı...seni teselli edecek birilerini aramak.teselliyi şarkılarda bulmak..evet o şarkıyı indrmeliyim demek...

11 Mayıs 2009

minareden at beni.

Haftaya okulda dersler bitiyormuş ya...Benim bundan bugün haberim oldu.Yani evet 22sinde dersler biticek diye biliyordum ama...Hani tam anlamıyla idrak etme sürecini bugün yaşadım.Hatta bir de dediler ki haftaya çarşamba bitirme projesinin jurisi var!!!!!E yuh dedim birgünde 1234 tane şey bir anda söylenmez bir insana dedim.Velhasılı kelam ben de bu haftasonu çok verimli bir şekilde ders çalışmıştım söylemesi ayıp...Okulumuz her okuldan farklı olarak son sınıf öğrencilerine sadece bitirme projesi vermek yerine, bu projenin yanısıra dopdolu projeler içeren bir program hazırladı bizlere bu dönem..Sağolsunlar,varolsunlar.Dolayısıyla ben bu hafta sonu bu projeler yığının içinden büyük bir bölümünü bitirmiş bulunuyorum.Şükürler olsun!!Ancak ortada bitirme projeme ait birkaç "iz" var okadar:)Siz çok merak ediyormuşsunuz gibi şuraya geçip bunları anlatıyorum ya o da bir komik.Neyse.Diyeceğim şu ki;hani bukadar sıkıntının içindeyim,haftaya juri var ortada proje falan yok ama,okul yine de bitmesin istiyorum desem yalan olmaz.Ben bu heycanı sevdim belki de:)Juriye 5 kala projeler yapmak daha çok hoşuma gidiyor belki,belki ben hayattan bu şekilde zevk alıyorum,belki bu heycan olmadan hayatımın bir anlamı olmayacak,belki de okul bitmese tam süper olucak..Bu kadar şikayet ettiğime bakmayın.Haftaya bittiğini idrak ettiğim an luna parkta bir şeye binicekmişim gibi oldu.Midem gıdıklandı resmen...Okulun bitişi bende böyle bir heyecan,bu tip bir izlenim yaratıyor.Siz o hissi bilir misiniz?

Foto:2008 unutulmaz İstanbul yazından.

06 Mayıs 2009

Burası neresi?


Bugün Mardin katliamıyla ilgili haberleri kanım donmuş bir şekilde izledim.Nasıl birşey olduğuyla ilgili düşünce bile oluşturamadım kafamda.Ve yine farkettim ki kaliteli haber anlayışı prensibi diye birşey kalmamış.Düzgün konuşmaların,görüntülerin yanısıra bu olaydan her kanalın kendine bir pay çıkarma telaşı,beni yordu da yordu.Bunun yanı sıra böyle bir günde,yani cenazelerin toprağa verildiği bir günde,bu haberlerin ardından, sizce başbakanımızın bugün market alışverişi yapmış olması bizi ne derece ilgilendirir?Gerçi haber yapılmasında fayda var belki de.Haber yapılsın ki görelim başımızdakilerden başlayarak ne kadar duyarsız bir toplum olduğumuzu.Ben beklerdim ki başbakanımız oraya gitsin,o insanların paylaşılması imkansız acılarına ortak olsun.Hadi gitmedi, bari bugün gidip te bir markette alışveriş yapıp,bunun haber olmasına sebep olmasın..
Biz neden herşeye bukadar tepkisiz bir milletiz?Mesela neden 12 tane şehit verdiğimizde televizyondaki bazı eğlence yayınları durdurulmuyor?Üstünden 1 hafta geçtiğinde herşeyi nasıl unutabiliyoruz?Anlayamadım.

05 Mayıs 2009

ederlezi.

Hıdır Efendi çok zahmet olacak ama ortaya bir karışık...

04 Mayıs 2009

Pohpohlama beni.

Sevgili Günlük,
Neden hayat bazılarımız için kolayken bazılarımız için daha zor gibi saçma sapan bir soru cümlesi yöneltmeyeceğim sana.Sadece merak ettiğim şey şu;bizler miyiz hayatı kendimize zor kılan,zorlaştıran?Bizler miyiz ortada abartılacak birşey yokken, her işi gözümüzde büyüten?Yoksa haklı mıyız gözümüzde büyütüp,bunalmakta?Herkesin derdi kendine zor denmesinden sıkıldım.Hayır benim derdim şuan içinizdeki en büyük olanı demek geliyor içimden.Gıcıklık yapmak istiyorum.Devrik cümleler kurmak da size yapılan bir gıcıklıktır.Alının üzerinize lütfen.Gıcığım herkese,her cisime,her lafa,her bakışa gıcığım!Aklıma gelmişken söyleyeyim;beni okumayıp Merve'yi okuyanlara da gıcığım!En çok beni okuyun,en güzel ben olayım.
Bu yazıyı yazarken kaşlarımı çatmıyorum çünkü kaşlarımın orta yerinde bir iz kalması en korktuğum şeydir.
"Yarın bitirme projen için kritik alıcaksın ya ondan huysuzsun belki de diyeceksiniz", bense size "Hayır beni çok yanlış tanımışsınız ben hep böyleydim" diyeceğim.Bu da siz televizyona bakarken saçlarını ören C.Er.çetin'in şarkı sözlerine benzedi.
Uzun lafın kısası,ben böyle bir haller içindeyken hiçbirşeyin nasıl bunca zaman hiç değişmeden öylece aynı kaldığına şaşırıyorumdur belki...
Bakın hala tasarımhane'ye gitmemişim mesela.Yazık bana.püü.püü.Bir daha püü!
Foto:yine proje için çalışmaca.