15 Nisan 2009

benim gibi siz de ufa' dan gayrısına kulak asmayın!

Yaptığım bir gazete araştırması için güzel anneannemin sanki yıllar öncesinden bugünü düşünmüşcesine saklamış olduğu hayat dergilerinde araştırma yapıyordum biraz önce...Anneannem hayat dergilerini biriktirmekle kalmamış her birini kocaman ciltler haline getirtmiş.Elimde şuan 9-10 tane cilt bulunmakta.Nerden baksanız bi 800 tane sayısı var. Okadar işime yarıyorlar ki anlatamam...Okuması ve içerisindeki reklamlara bakması daha da eğlenceli.

Tam dergilerimde araştırma yaparken "yıldızınız ne diyor?" bölümü çıktı karşıma,şöyle diyordu yıldızım:

Çalışma hayatınızdan son günlerde pek memnun değil gibi görünüyorsunuz.Talihiniz açık ve parlak.İstikbalde sizi bekleyen hiçbir sıkıntı ve keder yok.Geçici arızalar üzerinde durmayın.

Oh be içim rahatladı:)Şu falı gördüm ya sırtım yere gelmez bundan GAYRI!!
anneanneciğime sonsuz teşekkürler,öpücükler,dedeme selamlar...

2 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

mamülün ne olduğunu anlayamadım ben yalnız :)))

BahaR Kim? dedi ki...

yağ markası:)