29 Mart 2009

kim gibi?

yaratıcılığımı,
düşüncelerimi,
düşünceli halimi,
oh diye rahat nefes almalarımı,
derli toplu olmamı,
çalışma hevesimi,
işleri bir anda bitirme hızımı,
yemek yapma hevesimi,
hayallerimi,
kibarlığımı,
uyku düzenimi,
iştahımı,
alışveriş isteğimi,
internet bağımlılığımı,
kaybettim şu sıra.

kendi başına olmayı,
sorumluluklarımı yerine getirmediğimde karnımın üstüne bağdaş kurup oturan şişko hanımın ağırlığını,
sosyal hayatımın giderek azaldığını,
eskinin yerini hiçbir şeyin tutamayacağını,
hiçbirşeye eski tahammülümün kalmadığını,
eskisi gibi gülmediğimi,
farkkettim şu sıra.

bu halimin geçmesini,
havaların düzelmesini,
kendimi bulmayı,
bekliyorum şu sıra.

Yaptığım hiçbirşey yok.Siz ne yapıyorsunuz?

Bu ara böyleyim kusurma bakmayın.Bir de bu fotoğraf bana ait, onu benden almayın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

is guc iste kostur babam kostur:) birazdan ise gidicem. Sen nie sıktın canını bosver takma hepsi gecer duzelir. Hic biri kalıcı deil ama gecici de deil karısık biraz ben ise gidiorum simdi anahtar kelime takılma keyfine bak. ehehe