05 Şubat 2009

portakallı kurabiye=yavuz.

İndesign cs3 videolarını bana göndermek için kargoya veren Yavuz,yanına iki paket portakallı kurabiye koymayı ihmal etmemiş:)Videoları bana göndereceği için zaten çok mutluydum,üstüne bir de bir değil iki paket portakallı kurabiye yollayınca ben oldum zevkten dört köşe..Portakallı kurabiyelerin gelmesine evde tek sevinen keşke ben olsaydım,böylelikle bütün portakallı kurabiyeler bana kalırdı.Ama kutusunu fotoğraf çekmek için iki saniyeliğine odama getirmem şeker kız Fatoş'un(annemin)telaşlanmasına sebep oldu:).Efendim 124. postumuz sevgili okurum Yavuz'a gitsin:).Teşekkürler Yavuz!!!Çooook teşekkür ederim.çok çok çok çok!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Afiyet olsun ne demek. Portakallı recelimi isterim ama en kısa zamanda ehehehe ...

BahaR dedi ki...

yollarız bir ara işallah kısmetse artık bakalım kader mader..