16 Şubat 2009

Merve bir balkabağıdır.

dedi ki merve,"bahar benle yaşamak nasıl birşey?"..cevaplıyorum.

**Merveyle yaşamak 5 yaşındaki bir çocukla yaşıyormuş gibi hissetmenize neden olur.Ne açıdan derseniz;o yaş çocukları sizi enerjileriyle şaşkına çevirirler..bitmek tükenmek bilmeyen bir enerjiye sahiptirler.aynı durum kendisinde mevcuttur.
**Herhangi bir müzikte aniden ayağa kalkıp dans etmenizi isteyebilir.Neden sürekli bunu istediğini bilmiyorum,çok güzel dans ettiğim söylenemez.
**Kendi kendine her tür dansı edebilme yeteneğine sahiptir.Bu bazı insanların bazı dilleri konuşabiliyormuş gibi uydurmalarına benziyor.Merve lirik,modern dans,tango,salsa vb. her türlü dansı bilirmiş edesıyla dans eder.
**Eğer kendisiyle yaşıyorsanız ellerinizin ve yanaklarınızın ıslanmasına alışmanız gerekir.Çünkü her daim ellerinizi ve yanaklarınızı öper.
**Gün içerisinde sık sık herhangi bir durum üstüne "ozaman şimdi sarılmamız gerekebilir"cümlesini kurar.Ve isteseniz de istemeseniz de size sarılır.
**Evde olduğu sabahlar mutlaka üzerinize çıkıp sizi uyandırır.Eğer canı bunu yapmak istemezse koca sesiyle mutlaka birşeyler anlatır halde olduğu için uyumanıza fırsat vermez.Ve anlattığı şeyler hep ilgi çekicidir.Bazen uyanmanıza rağmen kalkmadan yataktan onu dinleyebilirsiniz.
**Sürekli fotoğrafının çekilmesini ister ve "tanrıça" gibi çıkmak istiyorum der.
**Kelime dağarcığı okadar gelişmiştir ki hayatınızda duymadığınız kelimeleri ondan duyabilirsiniz.
**Küçücük cüssesine rağmen fil gibi yemek yemektedir.Bir kez kahvaltı ederken diğer masalardan insanların durmaksızın tereyağ bal yemesine hayretler içinde baktıklarına şahit oldum.Çok sevdiği yemekleri maalesef "ımmmlayarak" yemekten vazgeçemez.
**Yaygaracı bir hali vardır.Olaylara tepkisini genel olarak çılgın çığlıklar atarak verir.

**Sürekli odasının toplanmasına yardım ister.Ama kendisinin 21 yıllık tarihimde henüz odamı topladığı görülmemiştir.
**Her an her saniye 10-15 kıyafeti deneyip çıkarabilir.Bundan hiç yorulmaz.Üstelik mutlaka ayakkabılarla dener.Ve odasına gidip kıyafeti için puanlama yapmamı ister.

**Bana Bahri adını takan kendisidir.Heryerde bana Bahri diye seslenir.İnsanların adımı Bahri zannedip bana acıyan gözlerle bakmaları trajikomik bir durum olsa gerek.
**Fotoğraf çekimleri için ideal bir modeldir.Gerçek bir profesyonellikte çekimleri merve'yle yapabilirsiniz.Siz isteseniz de istemeseniz de o kendi kendine bir moda girer,ciddiyetini takınır ve poz verir.Kendisiyle çok başarılı çekimlere imza attık..(iki filmimiz var)

**Benim anlattığım ama kendisinin görmediği her türlü kıyafete,eşyaya.. hayranlık duyar ve benden hemen kendisini onlara götürmemi ister.
**Yanımda uyumaya bayılır.

**Merve aklıma gelmeyen bir çok şeydir..
**Merve kızgın kumlardan serin sulara atlamaktır..

**Merve en sevdiğin tatlıyı yemektir..
**Merve her eve lazımdır.

**Merve benim balkabağımdır.

Not:Fotoğraftaki projem için model havasına girmiş Merve.

1 yorum:

earwen dedi ki...

merve beni hiç öpmez