11 Şubat 2009

sukul.

Okula kayıda gittim.Programım çok kötü.Bunca yıl seçmeli ders olarak hep iyi seçimler yapmamın kötü bir yanı olabileceğini kim nereden bilebilirdi ki?Derslerim yıllardır hep seçmekten kaçındığım dersler oldu..Önemi yok .Başka zaman olsa belki üzülürdüm.Ama biz artık mezun oluyoruz.İnsan hayatında kocaman bir dönemin son bulması.Sevinsen bi türlü,üzülsen bi türlü.Hayatımın hiçbir döneminde okulu sevmeyen ben şimdi okulun bitmesine kırılıyorum.Oysa ben anaokuluna gitmemek için hergün ağlardım.Ozamanlar tek hayalim okul hayatımın son bulmasıydı.Hiçbir zaman anlam veremezdim neden okula gittiğime.Ben evde çok mutluydum.Şimdi, okul bittiğinde iş bulamazsam evde neler yaparım düşüncesini tatilde evde olduğum anlarda düşünmeden edemiyorum.Evi severim,ama bi yere kadar.Şimdiden program yapmaya çalışıyorum kendime.Ales'e girmeli miyim diye düşünüyorum.Sonra Ales kitabına bi bakıyorum,ben matematikten hiç anlamam,üniversite sınavında 8 tane yaptım şimdi nasıl yapayım diyorum.Sonra nerde iş baksam diye düşünüyorum.İstanbul' da mı bakmalı?Ankara' da mı?Ankara'da hiç bakmadan direk İstanbul'a mı düşmeli,yoksa Ankara'da 1-2 yıl beklemeli mi?İyi hoş Ankara' da kalalım da..İş var mı iş?Yoksa diyorum işi gücü bırakayım.Bir üniversite sınavına daha girip bu defa yine yetenek sınavıyla çok istediğin Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümünde mi okumak istersin yoksaaaaa Konservatuar olsun mu dersin diyorum:)Sonra orda kesin bi gülme tutuyor.Acaba delirdim mi diyorum.Okul bitince insanın rahatlaması gerekmez mi?Benim kafamda 1500 tane soruyla ben niye mezun oluyorum ki?

Fotodaki şişko hanımları hangi ruh haliyle yapmıştım bilmiyorum.yattım uyudum.hoşkal.

2 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

şişko hanımlara bayıldım!
okulu bitirince ne yaparsan yap ama sakın bu tontişler gibi olma :)))

BahaR Kim? dedi ki...

söz veremem yemek yemek en sevdiğim şey:)onlar gibi olmama az kaldı sanırım..