19 Şubat 2009

diz çöküpte yalvardığım yalan mığ yalan mığ?


Bak canım, benim bu akşam canım sıkkın.Neden dersen hemen söyleyeyim.Banane dersen okumassın olur biter.
Bu gece Babylon'da "Nouvelle Vague" konseri var.Bizlerse güzel Ankaram'da oturuyoruz.Tamam bak Ankara'da doğduk büydük, severiz,buraların çocuğuyuz falan filan ammaaa..Bu İstanbul'un yerini tutabileceği anlamına gelmez.Şimdi bana karşılaştırma yaptırtma!Ha bu benim fikrim tabii.Bak Ankara'yı sevmiyorum demedim..Burda beni yanlış anlamazsan sevinirim.Gece hayatından da bahsetmiyorum.Ben gece hayatını sevmem.Ama ne etkinlik olsa hepsini kaçırıyoruz.Ankara'da herhangi önemli bir sanatsal etkinlik olduğu zaman maalesef hiç iyi reklamı yapılmadığı için ya haberimiz olmuyor nerde ne olduğundan, ya da gittiğimiz etkinlikteki katılım sayısının azlığından insan üzülüp zevk alamıyor.Yalan mı?Değil.Aynı etkinlik,aynı coşku Ankara'da oldu da biz mi sevmedik Ankara'yı.Sevmiyoruz da demekdik o da ayrı.Bak bu nokta önemli.Sevmemek değil,yaşadığın şehrin yaşadığını hissedememek benimkisi.Yalan mı ya yalan mı?Yalansa şunu söyle ozaman ben şimdi bu geceyi, bu konseri neden kaçırıyorum?Onu bana bi anlat, bi mantıklıca açıkla ben de sana diyeyim ki "Helal olsun kıyak ablaymışsın/abiymişsin".Hoşkal.

Hiç yorum yok: