24 Şubat 2009

dede krizim tuttu.

Trt 4'teki yıldızların altında programını bilir misiniz?Ben çok iyi bilirim.Genel olarak trt4' teki programları çok iyi bilirim.Çünkü benim güzel dedem çok severdi ordaki programları.Benim dedemle oturup saatlerce sadece trt4 izlediğim harika günlerim oldu.Dedemle bayan solistlerin neler giydikleri,ne takı taktıkları konusunda konuşurduk.Dedem Elif Güreşçi ile Umut Akyürek'i çok beğenirdi.Ozamanlar Umut Hanım da Trt deydi henüz.Ayşe Taş çıkınca mutlaka yüzümüzde bir tebessüm olurdu:)Benim çok gelişmiş bir Türk sanat müziği repertuarım vardır.Şarkıların hemen hemen hepsini ezbere bilirim.Dede ben şarkıcı olmak istiyorum dediğimde "tabi kızım git okuluna git,kursuna git."derdi:)Hasta günlerinde bile beni bu konuda destekledi..

Ben bugün yine yıldızların altında programına rastladım.Yine Ayşe Taş çıktı gülümsedim.Gözlerim dolu dolu şarkı söyledim..Babam "kızım bu şarkıları nerden ezberledin?" dedi."Ben Abdullah Bey'in torunuyum teessüf ederim"dedim.
Dede yine geldin hissettim.Dede ben seni çok özledim.Özlemek değil bu,bunun tarifini benim için Sezen Aksu yapabilir belki,bende kelimeler kifayetsiz kaldı..

2 yorum:

emelo dedi ki...

Baharcim,ne guzel yazmissin. Okurken benim de bogazimda bir kuruluk oldu, icim burkuldu.. Ama en azindan o kadar yasanmislik, o kadar ani var. Sanirim en buyuk tesellimiz bu olabilir sadece.

BahaR Kim? dedi ki...

ben de birlikte geçirdiğimiz tüm anları düşünüp iyi ki hep onunlaydık,iyi ki birlikte çok vakit geçirdik diyorum:)tek problem özlemek,ona da kavuşucağımızı bildiğim için katlanıyorum..öpüyorumm.