22 Şubat 2009

bum bum bum çiki bum.

Takip ettiğim blog sahiplerinin, eğer okumaya başladığım gün fotoğraflarını herhangi bir şekilde görmediysem,hiç görmemeyi tercih ediyorum.O ya da bu şekilde sonradan görmek nedense garip bi his yaratıyor bende.Tabii ki bloglarını okumaya devam ediyorum,ama bir garip işte.Deli miyim neyim?Rahatsız oluyorum sanki,ya da heycanı mı kalmıyor,çözemedim.

Bitirme projesi düşünüyorum,düşünüyorum,düşünüyorum.Ama hiçbirşey bulamıyorum..Bütün düşünme yetilerimi,yaratıcı fikirlerimi,parlak zekamı:) günler geçtikçe kaybediyorum.Yarının proje kritiği için hiçbirşey yapmadan yatıyorum.Yavuz'un aklına bu saatte hamsi nerden geldi hiç bilmiyorum.Kocaman topuzlar yaptığım saçlarımı özlüyorum..Deniz kenarında olmak beni iyileştirirdi hissediyorum.İyi geceler.

2 yorum:

bennkimim ve orguknit blogları dedi ki...

Hoşgeldin Bahar
grafik tasarımla ilgili
sorularımı sana sorarım artık.
İyi akşamlar...
Sevgiler...

BahaR Kim? dedi ki...

hoşgördüm:)
sorularınız olursa cevaplarım tabii..