05 Şubat 2009

bahri-bayim-bahot-bach-bahotti-bahattin-bahrigül-bahriye-bahariye-boo.....

soğuk su içerim. beyaz çarşafa yatamam.çok yemek yerim.işim yoksa erken uyurum.dağınıklık sevmem.
güzel yemek yaparım.çok nadir sinirlenirim.az televizyon seyrederim.dişlerime çok iyi bakarım.tırnaklarımı yerim.fotoğraf çekerim.dedemi çok özlerim.istanbul'u çok severim.pilava limon sıkar yerim.herşeye limon sıkabilirim.çok güzel şarkı söylerim.çok fazla konuşmam.hertürlü vasıtayı kullanırım.burnumu sevmem.göbeğimi eritemem.uçaktan korkarım.kibrit kutusu biriktiririm.tatlıya bayılırım.asitli içecek içmem.dişçiden hiç korkmam.davul sesinden çok korkarım.evde pijamalarımla otururum.hergün banyo yaparım.siyahı sevmem.herşeyi koklarım.başkalarının evinde kalmaktan rahatsız olurum.kendi kendime konuşurum.kendi telefon numaramı bile aklımda tutamam.değişemem.
çünkü ben böyleyim.
not: bu yazının yazılmasının sebebi merveye özenmemdir.

4 yorum:

basak dedi ki...

bende hepsine çocukluğumuzdan beri (desem yalan olmaz) çok gülerim ve seni böyle pek bir severim :))

birde çok özlerim...

emelo dedi ki...

disler konusunda tebrik ediyorum! Cok hosuma gitti okumak, merveninkini de okudum - cok ozendim, zaman bulup da yapmali, ama nerden baslamali...

BahaR dedi ki...

ben de seni çoooook özledim başaaak!cuma gün ayfer teyzeye gidicez:)

emelo!başlanır başlanır..çok eğlenceli:)

basak dedi ki...

yazdım bir olmadı galiba bir daha yazayım dedim :)

öpün annemi benim için de, bol bol yiyin, için, odama girin, orayı burayı karıştırmak serbest :)

çok öpüyorum, çok seviyorum, çok özlüyorum . . .