29 Ocak 2009

ne sen sor.ne ben söyleyeyim.

İstanbul muhteşemdi..İstanbul yolculuğumuzun ayrıntılarını merve hanımdan alabilirsiniz..

Tatilim ilginç geçiyor.İlginç derken pek fazla birşey yaptığım söylenemez.3 gün önce teyzemin evine hırsız girdi.Bunun şokunu atlatabileceğimi pek sanmıyorum.Evde polislerle geçen muhabbetlerimiz üzerine bir kitap yazabilinecek kadar malzeme elde ettim.


Bir yandan da portakal reçeli yapmaya çalışıyorum.Ama hiç başarılı olamadım desem yeridir.3 gündür portakalları suda beklettim.Bi heves eve geldim reçel yapayım diye.Ama sanırım annem portakalın suyunu daha fazla dökmeliydi..Orda bi karmaşa yaşadık,bi kararsızlık oldu falan falann..Bir daha deneyeceğim elbette..Benden kaçmaaz!



Bir de sarımsaklı ekmek yaptım.Baget ekmeklerinin üstüne 1-1,5 saat beklettiğim zeytinyağı,sarımsak,kekik üçlüsünü sürdükten sonra üstlerine kaşar rendeleyip fırınladım.Gayet başarılı oldular.Kırmızı biber de serpilebilir..

Anlayacağınız ne yapacağımı bilmez bir şekilde tatilimi geçirmeye çalışıyorum.Aslında yapmam gereken çok iş var ama bi yorgunluk var üstümde kalkamıyorum.Enerji dolu günler dileklerimle..


2 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

sarımsaklı ekmekleri deneyeceğim mutlaka, çok güzel görünüyorlar :)))

BahaR dedi ki...

çok lezzetli oluyorlar denenmeli!:)