03 Ocak 2009

kış.

Ankara'da anormal kar yağıyor.
Ben kar yağmasından pek haz etmiyorum.

Yani şöyle beyaz kalsa anlarım.
Ama sonra bu karlar oluyor karamelli frappucino:)

Heryer çamur..Hoş mu? değil.

İnsan ne ayakkabı giyeceğini de bilemiyor.

Çizmelerimi pantolonlarımla rahat giyemiyorum.

Çizme giycem diye pantolonlarımı giyemiyorum.

Bot desen en son ortaokulda giydim herhalde.

Yazı sevmem.Kışı da sevemedim.

Şöyle limonata gibi havalar vardır ya.

Onlar gelsin.

Yağmur yağar hafif.

Sonra birden güneş açar.

Ne çok sıcak Ne çok soğuk.

İstanbul'u özledim ben.

16'sında finallerim biticek.

22'sinde sanırım İstanbul'da olabileceğim.

Çok özledim herşeyini.

Televizyonda görüverince hemen duruyorum o kanalda.

Kendimi,içinde sırf İstanbul var diye hayatımda izlemediğim dizileri seyrederken buluyorum.

Finaller bitsin, tatil gelsin,havalar düzelsin vs...

Bi de saçlarımı nası kestirdim ben bukadar yahu?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

mutlu seneler
basic...

BahaR dedi ki...

size de efendim size de..