15 Ocak 2009

bulutların üstünden bıraktım ben kendimi!

Hayatında hiç bir olayla ilgili dertten kederden öldüğün,ne yaparsan yap kendini neyle oyalarsan oyala midenin içinde bir yumruk gibi hissettiğin,kocamaaaaan bi yük taşırmış gibi omuzlarının çöktüğü,dünyanın yüzölçümüne ve olup bitenlere vurunca çok küçük kalan,ama senin çok önemsediğin,sadece bu olayla ilgili rüyalar gördüğün,uyku uyuyamadığın oldu mu?Benim oldu..ama bugün, derdim kederim bitti,midemdeki yumruk yokoldu,omuzlarımdaki yük yere düştü..Sınıftan çıkıp koridorda yürürken başım döndü,sürekli yatarsın,birden yataktan kalkınca başın döner ya onun gibi.Üstüme 66.545 tane öküz oturmuştu:)Hepsi birden ayaklanıp kalktılar.Ben bugün içimden tonlarca ağırlık çıkardım.Resmen uçuyorum.. Tüy gibi hafiflemek deyimi benim durumumu tam olarak anlatamaz onu farkettim.Sizlere de tüy gibi hafifleme deyiminin sizi anlatamadığı durumlar dilerim.Tatil artık başlayabilir!Önümüzdeki günlerde daha çok sarılalım,çok şarkı söyleyelim,gülmekten karnımız ağrısın,yiyelim,içelim,kitap okuyalım,film izleyelim istiyorum..Enerjim tavan yaptı!iyigünler.

Fotoyu zamanında ben çekmiştim..

Bi de teşekkürler dede!!


Hiç yorum yok: