11 Ocak 2009

When you eat more,then you blow up!

Bitmek tükenmek bilmeyen finallerimin son bölümünü de bu hafta tamamlamak üzere yola çıkıyorum.Bu benim okul hayatımdaki son güz dönemiydi:)Sevinmekle üzülmek arası gelgitler yaşamaktayım.Finaller varken gezmek sevaptır lafından yola çıkarak, tabi ki bu haftasonunu ders çalışıp,içimi rahatlatmak yerine gezerek gönlümü şenlendirmek olarak değerlendirdim.Hayırlı mı oldu hayırsız mı oldu onu notlar açıklandığı gün konuşuruz.

Dün didotti'nin "Buyuurun dostlar buyurun Halil İbrahim Sofrasına" çağırısına koşarak gittik..Merve'yle kendimizi son zamanlarda günümüz olması sebebiyle sürekli olarak ev gezmelerinde buluyoruz.Hafif telaşlanmadık değil hani..Annemle teyzeme benzemeye başladık dedik içimizden:)Halil İbrahim sofrasındaki yemekleri anlatmaya başlasam olmaz.Yemekleri gördüğümde nasıl bir kendimden geçmişim,nasıl bir şoka girip,kendimi kaybetmişim ki fotoğraflarını çekmeyi unutmuşum..Dileklerimizi dileyip,mumlarımızı yakarken artık tam anlamıyla kafayı yediğimizden emindim:)Hayatımda ilk defa gittiğim bir evde en yakın arkadaşım Başak'ın yıllardır merak edipte göremediğim adının "Suna" olmasına rağmen inatla "Suzan" dediğim,lise yıllarında benim için çocuklarıyla birlikte efsane olan Başak'ın SUNA hocasıyla sonunda tanıştım!!!!Baaaşaaaak evet tanıştım!Tesadüfün böylesi o da Halil İbrahim Sofrasına gelmiş.Hem de Başak sadece onunla da değil kızı Ezgiyle'de tanıştım.İlk başta anlayamadım.Ama onları bırakmak için arabaya bindiğimizde olayı çözdüm.O da hemen Başak'ı hatırladı.Ankara 2 oda 1 salon diyince babam kızar bi de:)Aynen öle 2 oda 1 salon:)

Ha bi de dün teyzeceğimin doğumgünüydü..Halil İbrahim sofrasında onca yemeği yedikten çok değil,birkaç saat sonra da gidip göksu Lok.nda şunları yedik:
Göksu Çorbası çok meşhur,içinde minik köfte topları erişte falan var. Mısır ekmeği inanılmaz lezzetli!
Kızarmış ekmeklerle birlikte tereyağı!


Fasulye turşusu kavurması anormal bi tat!
Karalahanasarması!




son olarak mıhlama!
Karadenizli biri olarak yemeklerin tadını çıkara çıkara yedim.Halil İbrahim sofrasında yemeklerin fotoğraflarını çekememiş olmam benim bir ayıcık gibi yemek yediğimi düşünmenizi engellemek açısından hayırlı olmuş olabilir.Göksu Lok.sını bilmiyorsanız öğrenin.Gidin,yiyin için.Tatlı olarak mükemmel suflesinden yemeyi unutmayın!

6 yorum:

beril dedi ki...

hımm mükemmel yemeklerr...afiyet olsun baharımm

basak dedi ki...

inanmıyoruuuuuuuuummm:)) ay çok güldüm.. bunu konuşmalıyız :))

earwen dedi ki...

afiyet olsun bahricimm:) suna teyze olayına da koptum komedi:)) suna teyze benim de teyzem gibidir çok severimm

Caloroso dedi ki...

yemekler cok güzel görünüyor...
bir gün biz de gidelim hep beraber...
öptüm öptüm...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

ah memleket yemekleriiii. Ben Orduyu özledim bu yemekleri görünce. Afiyetler olsun, tüm dilekler kabul olsun

BahaR dedi ki...

beril!tenk yu..

ya ya başak ya ya!

dido!;)

candan gidelim gidelim!yaşasın yemek yemek!

laleninbahçesi,teşekkürleer..