14 Aralık 2008

reklamlar.

Kocaman 9 gün bitti.Ben ne yaptım?Hiçbişey.Ders çalışma eyleminin hiçbir kısmını uygulamadım.29 aralık dedin mi dersler biticek.16 ocak dedin mi sınavlar.Hayırlısı olsun.Bahar sıkışmadan ders çalışamayacak galiba bu sefer.Hiç böyle olmazdı.Vardır bunda da bir hayır.

Saçlarımı kestirdim.Kocaman olmuşlardı.Belime gelmeye yakınlardı.Şimdi oldular birden çenemin aşağısında.Birden fazla mı değişiklik oldu bilemedim.Ama kaküllerim uzamalı diye düşünüyorum.Biraz kısa kalmışlar bence.

Şimdi asıl bu yazının yazılmasındaki sebep şudur.İki tane reklam var canımı çok sıkan.1.si Sırma soda ya da gazoz reklamı.Biri bana desin ki "Saçmalama süper bi reklam" Allahaşkına bi anlat diyeceğim.Şimdi iki kişi evleniyorlar.Kız üzgün,oğlan psikopat.Riskli anların resmi içeceği!
Ne bu be?O sahnede sırma falan da çıkmıyor hani o anda gelin bi Sırma gazoz açsa falan hani bi parça.Yok yaa ozaman da olmaz.Ne o ya ne oooo???Hangi ajans,hangi akıl,hangi fikir yaptı o reklamı?Yurtdışında yayınlanmakta olan reklamlardan birinde görülmüş abi süper reklam çalalım bunu demişler de,ama tam olarak anlaşılamadığı için yanlış olmuş bir reklam gibi.

İkinci reklam şu;tam olarak ne reklamı olduğuna dikkat edemedim şoktan.Ama şöyle gelişiyor.Çok seksi bir kız araba yıkamakta.Ve yine seksi bir şekilde Öğretmenim seni ben çiçekten böcekten bıt bıt bıt sözünü söylemeye başlıyor.İşte ardından süngerle sildiği arabanın üstünde ayda bilmem kaç liraya ilkokul arkadaşlarınızı mı bulun diyo nediyo yalan olmasın.Hayır ne olduğunun zaten bi önemi yok.Böyle bi reklam?İçinde öğretmenine seksi bir şekilde mesaj yollayan bi kız?Bi yandan araba yıkıyor?Noluyor yahu?Acaba diyorum,bu reklamı yapanlar düşünmemizi sağlamaya falan çalışıyorlar da ben mi anlayamıyorum?

O anı merak ediyorum mesela,adamlar masanın etrafına oturmuşlar,brainstorming yapıyorlar"sırma gazoz reklamı yapıyoruz.Evet, bence nikah masasında üzgün bi kız olsun, deli bi çocuk olsun, sonra şu laf çıksın" falan mı diyorlar.Ya da şöyle; "Ya bence ayda bilmem kaç ytl' ye ilkokul arkadaşlarını bulma reklamında,öğetmenin olduğu yerde araba yıkayan seksi bi kız olmalı!!abi deli misin?süper fikir" falan mı diyorlar.Ben anlayamadım valla.Ama baştan söylüyorum ikinci reklamı ben anlamamış ta olabilirim.Hani çok mantıklı bir reklam da olabilir.Eğer öyleyse bana bi anlatıverin,rica edicem.Öperim.

1 yorum:

earwen dedi ki...

ay bahri hakkatten nedir o reklamlar?? bir de o kızın araba yıkadğı reklamda diyor ki ilkokul arkadaşlarını bul onlarla bilmemne tarifesinden konuş..ilkokul arkadaşı bir fantezi unsuru mudur bilemedim ben de:)