02 Aralık 2008

Burda hayat şöyle böyle,Yaşıyoruz zar zor öyle..

Nasıl bir koşturmacanın içinde olduğumu tahmin bile edemezsiniz.Çünkü tahmin boyutlarınızı aşar.
Şuan yarın şarap şişemin etiketi için baskıya hazırlanması gereken zımbırtıları hazırlıyorum.
Yarın okulu asmayı düşünüyorum.
Şarap şişemle ilgilenmek baya bi vaktimi alıcak gibi duruyor çünkü.
Hayır baskı alıcam,olmazsa şişenin üstünde gidip bir daha alıcam.of yani.
Şu bayram bi gelsin.
Bayramı sevmem ama şu tatil olayına bi girmek lazım,bi nefeslenmek lazım.
Merak ediyorum işleri böyle çok yolunda giden,işlerini günü gününe yapan insanlar var mı diye?
Hayır ben de programlıyımdır.
Ama son dakikaya kadar belli bi koşturmacası olan programlı olmaktan ne anladım ben?
Şöyle canım bi konsere gitmek istiyor.
Sakin sakin birşeyler çalsın.
Başak gitti ya canım ona da sıkkın.
Geçen gün bi brownie yaptım aklın şaşar,akıllara zarar.
Canım ondan çekti.
Her yaptığım yemeği şuraya koysam blogum patlar.ahahahahahahahahahhahahahha!!!!!!
Böyle de kendimi beğenirim.öperim.
Bi de şu şarkıyı severim

Şimdilik sensiz olmadı.
Tüh, taş yerini bulmadı.
Sen nasılsın iyi misin?
Ne var ne yok hasta mısın?
Yoksa benim gibi boşta mısın?
İyi geceler.

Hiç yorum yok: