21 Aralık 2008

aslında bi konu var.


Bence hayat yemek yemekten ibaret olsun.Düşündüm taşındım şu hayatta en mutlu olduğum anların yemek yediğim anlar olduğuna karar verdim.Biri elime paramı versin.Ben o parayla yemekleri çok güzel olan mekanlara gidip,yediklerimle ilgili yazılar yazayım..gazetede yazana kadar şurda yaz bahar.Peki o da olur:)Al şekerim bunları ben yaptım..vişneli limonlu..vişneleri içine koyunca pembe bi kremam oldu:)çok hoşuma gitti.Ama bi daha ki sefer içine vişne koymayacağım.Vişnelerim biraz mayhoş kaldı içinde.Tek limonlu olursa,limon tadına bayılanlar için harika bi kek.Daha yılbaşı kurabiyeleri yapacağım.Bir kutu yapıp dükkan dakilere yollamayı,sonra Halime hocaya yapıp vermeyi,sonra bir de ingilizce sunumum sonunda sınıftakilere vermek için yapmayı düşünüyorum:)İnsan neler yapar isteyince:) ama şekilli kurabiye beklemeyin.sevmiyorum onların tadını.Kutularım yılbaşı içerikli olucaklar merak etmeyin:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

eline sağlık... bu mekanlara gidip yemek elestirisi konusuna gelince sen butun yemekleri beğenirsin.... Bunun elestirisi nerde diye sorarlar adama..