22 Kasım 2008

Tek suçum Prison Break izlemek.

Çok yakın bir zamanda,gazetelerde,manşette beni görürseniz şaşırmayın.Manşet şöyle olucak:"21 yaşındaki B.T kendini izlediği dizinin bir kahramanı sanıp 3 kişiyi öldürdü."Hangi dizi mi?Prison Break tabi ki!!!Ben kendimi,çocukların kendini pokemon sanabileceği kadar,ve Kurtlar vadisi fanları kadar aptal hissediyorum şuanda.Ben küçükken kendini Power Rangerslardan biri zannedip pencereden atan bi salak olmuştu,işte onun gibi kendimi kaptırmış durumdayım şuan.Dizinin bütün bölümlerini seyrettim.Hala daha seyrediyorum ama bende en ufak bi sıkılma belirtisi yok.Aksine bütün bölümlerde yorganımı iki kat daha fazla ısırıp,tırnaklarımı daha çok kemiriyorum.Hayır erkek olsam anlayacağım bu kadar kaptırma sebebimi.Ama bir bayan olarak bu tip bi diziye bu derece hayranlık beslemek olur şey değil.Elimde 130 bölüm olsaydı da hiç evden çıkmadan oturup izleseydim diyebileceğim kadar çok seviyorum ben bu diziyi.Öyle filmdeki karakterlerin yakışıklı olmasına falan da çok takıldığım falan yok.Yani evet anormal yakışıklı Scofield falan ama inanın o anda onla ilgilenmiyorum.Tabi bazı sahnelerde "ayyy ne hassas,duygulu çocuk" diyorum.Diziyi izlerken böyle konuşmalar geçince de erkekler küfrederek izlerken ben "aaiiiiyyy" diye mi izliyorum acaba diyorum.
Cine5 'te çok uzun yıllar önce Oz Hapisanesi vardı,ben onu da çok severdim.Daha çok yapılsın böyle diziler.Ne bileyim işte bir csi Miami'si olsun,bir special victims unit'i olsun,bir House olsun,yapılsın böyle diziler.Ha tabi Gossip Girl de yapılsın.Ama onlar çerezlik diziler.Hafif diziler.Kız ne giymiş,saç ne yapmış dizisi onlar.Dizi işte güzel şey demek istedim aslında kısaca.İyiakşamlar olsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa ben de izlemek istiyorumm...dexter izle biraz da..süper süper
didem