28 Ekim 2008

Noluyoruz?

29 Ekim cumhuriyet bayramımız kutlu olsun.Bayramımızı kutlayamayacak hale geleceğimiz günleri görmemek dilerimle..O günleri biz görmeyelim allahım lütfen lütfen.

Hayatımda hiç hasta olmadığım kadar hastayım.Ve bu dün birden bire oldu.Ne burnum tıkanık ne ateşim var ama ölüyorum.Çünkü boğazım anormal bir biçimde şişmiş durumda.Yutkunamıyorum,bişey yiyebilmem imkansız.Yutkunurken acımasının dışında normal dururken de zonkluyor,boynuma dokunamıyorum.Kulaklarım ağrıo..20lik dişimde de hafif bi ağrı var ama o hafif ağrı boğazımı bu hale getiremez heralde.Kabakulak mı oldum acaba?Cidden sürünüyorum acıdan.Yüzyıllardır süregelen hastalıklarımla alakası olmayan tuhaf bişey bu ..Sanırım yine yüzyıllar sonra doktora gitmek durumunda kalacağım:(Bi de tam zamanında hasta oldum tabii..Tam projelerin yoğun olduğu zamanda.Şaka gibi..Yarına yetiştirmem gereken iş sayısı yüzbinmilyon tane.

Bu arada haberi artık verebiliriz.Tasarımhane'ye cuma itibariyle başlamış bulunucam işalla..Tabi şu hastalığı bi atlatırsam.Haftanın 3 günü işleri öğrenmeye gideceğim bir aksaklık olmazsa..bakalım bakalım..

Bu arada Hüseyin Üzmez olayıyla ilgili söyleyecek birşey bulamıyorum.Tüylerim diken diken oluyor.Çok kötü çok.Etrafımız sapıklarla ve sapıkları normal karşılayıp onları cezalandırmayanlarla dolu.Korkuyorum çok korkuyorum.

4 yorum:

emelo dedi ki...

Baharcim gecmis olsun, sana gargara yapmani tavsiye ederim.. Tuzlu ilik bir suyla, ya de eczanelerde satilan gargaralarla, o birat rahatlatabilir.. Bir de mentollu pastiller bepanten'in pastili cok hafif ama garip bi sekilde insanin bogazini yumusatiyor.

Acil sifalar diliyorum

L@L dedi ki...

Bahar çok geçmiş olsun. Strepsils'in portakallı ve naneli pastilleri yutkunmanı kolaylaştırabilir.

Dikkat et kendine.
Sevgiler
Lal

Adsız dedi ki...

Bu ne kadar seker bi kız ne tatlı bi blog. Umarım bir an once iyilesirsin ve blog kapansada o taktigi bende biliyorum seni takip etmeye devam edicem:):)

Basic...

BahaR dedi ki...

emelo,
çok teşekkür ederim.O tuzlu suyu denedim ama ben gargara yapmayı beceremiyorum sanırım:)antibiotik başladım.pastiller adaçayları yeşil çaylar çorbalar mandalinalar..geçicek diye bekliorum:)

l@l,
çok teşekkür ederim:)

basic,
teşekkür ederim:)beğenmene sevindim..