13 Ekim 2008

İçgüveysinden hallice.

Bugün şanslı günümdeyim çünkü;
*hoca projemi beğendi.
*aspava'da yemek yedim.
*sonunda yabanmersinli tartın tadına bakabildim.
*eve giderken durağa gelmeme daha vakit varken otobüsü süren amca beni yarı yolda almayı kabul etti.
*Bora hocanın dersinde ufkum genişledi.
Şimdilik bukadar
Bugün şansız günümdeyim çünkü;
*portakallı kurabiyem yok.
*annem ve Merve bu gece İstanbul'a giderken ben onlara katılamıyorum.
*Ankara'da pelit pastanesi yok.(bunun için hergün şansızım)
Bu da bukadar..

Şimdiiiiii gelelim şu konuya... Biiiiiiiiiiiir!Bugün Başak Hanım kardeşimle buluştuk.Beril hanım hasta imiş,gelemedi.Başak'ın yarın vize görüşmesi var.Koydu kafaya bu Amerika işini.Ben bile heycanlandım vize alır mı alamaz mı diye.Ama istemiyorum almasını.O istiyo diye istiyorum bi tek..Aslında istemiyorum.Napıcak orda bizsiz?Biz napıcaz burda onsuz?Kasım'da giderse Temmuz'a kadar gelmicekmiş bi de.Al işte!!

İkiiiiiiiiii!Tesadüf eseri baktığımız kuyumculardaki tam tur yüzükleri çok beğendim.Ama anlayamadım.Ben? tam tur yüzük?pırlanta?Noluyor yahuuuuu!Delirdim mi ne?

Üüüüüç!!Babam işi gücü bırakmış evdeki bütün narları ayıklamış kocaman bir kasenin içine..Faydalı bir iş tabii.Bahar nar sever çünkü.
Döööört!Çok uzun zamandır beğendiğim ve almaya karar verdiğim o çantayı sanırım alacağım.Beğendiğim mağazada 3 tane olması içimi rahatlatan tek şey..Bir zaman benim param olacak ve ben o çantayı alacam.edecem.gidecem.Bunu da böyle bilin.Çanta pek pahalı fekaaat değer.Ordan daha evvel aldığım Marlyn Monroe'lu çantamı hergün takarım bilirsin.Vakt-i zamanında ona da çok para vermiştim.Ancak deydi.Yıkanıyo bile hahaaayt!!!Benden bukadar.

Bugünkü konuşmama şöle son vermek isterim..öhööm öhööm "yine mi güzeliz yine mi çiçek?Kur masayı madam Despina,taze mi bitti topik?canın sağolsun lafı olmaz aramızda"

4 yorum:

basak dedi ki...

aspava sonrası şişip yollarda telef olmadan evlerimize varabilmemiz bence bugünün en şanslı olayıdır bahrim bu biiir =) ikincisi yarın vize snrsı arıcam eğer adam vizede sorun çıkarırsa komplo var diye bas bas bağırcam..

begumgum dedi ki...

cok almak istedigin o canta nasi bisey cok merak ettim simdi.detay versene. :) ben de kendime asık olucak cizmeler ariyorum bu aralar ama henuz bulamadim.

BahaR dedi ki...

Başak,
hala belli olmadı.valla ben bişi yapmadım.

Begumgum,o çok almak istediğim çanta ekose desenli lacivert üstünde kırmızı çizgileri var.büyükce.için kocaman.1gece kalmalı istanbul seyahitine bile çıkılır.Ancak ablam (merve olur kendisi)çok da güzel olmadığını idda edip kafamı karıştırmış bulunmakta.o çantanın fiyatina iki çanta alırız yahuuuu demekte.canımı sıkmakta.Çizme olayı önemli çok önemli.Geçen kış ben zara çocukta aşık olduğum çizmeleri bulu aldım:)bana göre hiç çocuklara göre değildi:)öperim.Bi de çok ara veriyosun yazmıosun.ona da canım sıkılmıyor değil.

cometa dedi ki...

sen bana buralarda abla diyerek beni rezil etmeye mi çalışıyorsun
sorarım sana ne ablası
daha yaşlanmadım ben madam despina
hala güzelim hala çiçek