15 Ekim 2008

Bizim evin halleri(!)

Bugün okuldan erken çıktım.Normal zamanlarda akşam 8 gibi falan çıkıyorum.Mesela dün..Neyse bugün erken çıktım.Eve geldim.Odam çoooook dağınıktı,önce onu topladım.Sonra Merve'nin arkadaşı Pınar cumartesi nişanlanıyor,onun menüsü için kapak tasarladım.

Bu arada gündüz kuşağında televizyonda ne var ne yok diye bi baktım.Ben normalde oturupta televizyon izleyen bi insan değilim.Eskisi gibi dizileri de takip edemiyorum.Çok sevdiklerimi bile yarım yamalak izliyorum.Zaten salondaki televizyon annemle babamın.O televizyonda bütün kanallar çıkmakta,mutfaktakinde belirli kanallar çıkmakta.Yani oturupta salonda bişey izlediğim nadirdir
.İzlersemde annemle babam hangi diziyi seyrediyolarsa ona bakarım :)

Neyse bugün açtım mutfaktaki televizyonu.Bizim Evin halleri vardı.İlk defa görüyorum.Zaten atv'de olması beni şaşırtan bi unsurdu.Sonra baktım baktım.Kimseyi tanıyamıyorum.Ama ben bu diziyi izlerdim eskiden yahu.Niye kimse eski kişiler değil orasını anlayamadım.Bi de karakterlerin kişilikleri değişmiş.Herkes bi bunalım,bi sinirli...Alla allaaa ne bu yahu derken.Bi baktım ki dizidekiler sadece ağlıyor.Benim bildiğim Bizim evin halleri,saçma sapan esprilerin yapıldığı anlamsız komiklikte bir diziyken daha güzeldi.Eve ozaman da saçmaydı ama en azından böyle bunalım bi dizi değildi.

Diziyi bu hale sokmak kimin aklına geldi bilmiyorum ama hiç iyi olmamış.Ama adamlarda baktılar ki gözyaşı,entrika iş yapıyo biz de alalım bu diziyi o hale getirelim.Ama bari adı bizim evin halleri olmasaydı.Ne bileyim aynı ekiple üzüntülü bi dizi yapsaydınız.Ama o saatte evde olan hanımların da bu içkarartıcı konular daha çok dikkatlerini çekmektedir tabii.

Hani bi kadın vardı ya dizide, o kadın adını bilemedim şimdi,büyük anne rolündeki kadın,huysuz bi teyze haline dönüşmüş mesela,çok ilginç..

Ne gerek var ki böyle bunalım takılmaya.Zaten gün boyunca saçma sapan bin tane güncel olay oluyor.Azıcık eğlenceli şeylere ihtiyaç var diye düşünüyorum..Düzeltin bizim evin hallerini.Gelin bizim evin halini çekin.İzlenme rekorları kırarız:)

2 yorum:

begumgum dedi ki...

ahahaa supersin!Ben isi biraktigim zamanlarda yeniden kesfetmistim bizim evin hallerini (onceden senin gibi yarim yamalak biliyodum),ben izlemeye basladigimda kanal 1'deydi ve birazcik daha az aglakti ama sonra atv'ye gecti ve simdi cok komik,surekli bir saz calan amca arka fonda,aglaşan teyzeler ve cocuklar ve binbir entrika.Arada sirada izledigimde gozume takiliyor,resmen onceki karakterler bile senin dedigin gibi degismis.Bunu istiyor halkimiz muhabbetine de inanmiyorum ama galiba oyle ki aglak hali atv'de bayağı tutuldu.bu arada sık yazma uyarını aldım,dikkat edicim sekerim :)

pınn dedi ki...

evet evt. o benim. baharcım ellerine salık çok teşekkür ederimm