18 Eylül 2008

Way to İstanbul.

11:30 da İstanbul'a doğru yola çıkıyorum Fatih ekspresiyle..Yolculuk biraz uzun sürüyor trenle.Sabır testi gibi:)

Başak'la şuan msn' de konuşmama kararı aldık "yol uzun konuşmayalım şimdi " dedi Başak.Bir arkadaşım da normal olsa şaşardım.Müge herzaman aramızda en normalinin kendisi olduğunu söyler mesela..(!!!)

İnşallah dönüşte, kısa İstanbul gezintimi sizlerle paylaşacağım.Yanıma not defterimi de alıyorum.Trende giderken yapılcaklar listesi yapacağım.

Bugün bütün bir gün boyunca kurabiye yaptım.Tam 4 çeşit!!! 1 gün içerisinde 4 çeşit kurabiye yaparak tarihe adımı altın harflerle kazıdım.Dükkan' a götürmek için yaptım.Süper bir kutuya koydum üzerlerine de süsler döktüm.Bir kutu da kuzenlerim için yaptım.Kurabiyelerimin tatları söylemesi ayıp gayet leziz.İşlerim bittiğinde okadar çok yorulmuştum ki fotoğraflarını çekmeye takatim kalmamıştı.

Yolculuk sırasında mp3playerımın bozuk olması sebebiyle uzun zamandır ilk kez müziksiz bir yolculuğa çıkmış olacağım.Bu biraz sinir bozucu sanırım.

Pazar günü görüşmek dileklerimle.

Yours faithfully..
BahaR..

2 yorum:

L@L dedi ki...

umarım çok güzel bir yolculuk olur.

BahaR dedi ki...

Teşekkür etmediğimin farkında değldim kusura bakmaa..