16 Eylül 2008

ta ta ta taaaaaaam!!!!

İşte beklediğiniz an geldi çattı:)Doğumgünü listemi açıklıyorum!Herkes bir ucundan tutsun da tamamlayalım şu eksikleri:)

2008-2009 doğum günü listem:
  1. labtopum için mouse
  2. masaüstüm için f klavye
  3. topshop'ta beğendiğim tüm takı,toka ve kıyafetler
  4. büyük bi cüzdan
  5. parfüm(farketmez ben de kendi parfümümü bulamadım zaten daha)
  6. portakallı kurabiye(inci pastanesinden)
  7. ugg
  8. Ankara'ya deniz getirin
  9. bana kaset çıkartın(Sesim çok güzel)
  10. şarkı söyleyin
  11. köpek(cinsi golden lütfen)(bakabilip bakamayacağıma henüz karar veremedim)
  12. kestane şekeri
  13. zeytinyağlı enginar yemeği
  14. rayban gözlük(modelini merwe'ye sorun söyler)
  15. hard disk
  16. denizli bir yerde tatil
  17. o gün boyunca her sn arayın
  18. tramvay istiyorum
  19. Sezen Aksu'yu davet edin..
  20. aklınıza geldikçe çok sağlıklı,başarılı,mutlu olmam için dua edin.
  21. ama hepsinden önemlisi dedemle bi telefon görüşmesi ayarlayın lütfen..

Aklıma geldikçe ilave edeceğim.O sebeple 27'sine kadar takip edin.

p.s:Hediye almasanızda sizi çok seviyorum.(kalp)

6 yorum:

e dedi ki...

alabileceklerimi alırım ben bahriim:)en olabilitesi yüksek şık topshop ürünleri heralde:))
didem

begumgum dedi ki...

adresi ver inci pastanesinden sana gonderiim hemen? :) benim dogumgunum de ekimin 27'si,listem simdiden hazir bilee :)

BahaR dedi ki...

ay sağol ben de birazdan yola çıkıyorum..yarın sabah ordayım inşallah..ve paket paket portakallı kurabiyelerim için bavulumda yer açtım bile..:)teşekkür ederim.

BahaR dedi ki...

dideeem tenk yuuu!(kalpler)

cometa dedi ki...

bu durumda listedeki en pahalı hediyeler her yıl olduğu gibi bana patlar:)

Şaka bir yana sana hediye almak benim için bir zevktir.

i was born to make you happy:)

seni seviyorum, şimdiden iykii doğdun:)

Adsız dedi ki...

kestane şekeri yerine kerebiç getirsem?
pınar