08 Eylül 2008

Salvador Dali,and mag,Shop&miles,Filmekimi, Babylon,vicky cristina barcelona

Efendim İstanbul yine güzel etkinliklerle dolu bir ay içerisine girmiş bulunmakta.Ben de bu haberleri güzel arkadaşlarımın yaptığı güzel dergi "and mag" den almış bulunuyorum.Gitmek istediğim etkinlikleri paylaşmak isterim:

Öncelikli olarak tüylerimi diken diken eden bir etkinlikten bahsetmek isterim.İstanbul' da bir sürrealist:Dali !!OHH şükürler olsun:)20 Eylül 2008- 20 Ocak 2009 tarihleri arasında Sakıp Sabancı Müzesinde Dalin' nin mükemmel eserlerini ziyaret edebilirsiniz.En son Abidin Dino sergisine gittiğimde 6 -7 saat kadar bir süre sergi alanında eserleri incelemiş,gün sonunda artık ayakta durmaktan belim kopmuş,ama eserlerin ve sanatçının etkisinden uzunca bir süre çıkamamıştım.Gördüğüm en güzel sergilerden biriydi. "Salvador Dali" yi görmek ise en büyük hayallerimden biridir.Özellikle İspanya'daki evini ziyaret etmek isterim.Umarım bu da birgün gerçekleşir.Ama Sabancı müzesinde yapacağım gezinti de beni doyurmaya yetecektir.Eğer birgün olurda evine gitme şansını elde edersem orada ruhumu teslim edebilirim:)Okuldan kızlarla yapacağımız bu Dali gezintisini heycanla beklemekteyim!



Yazın bitmesi sebebiyle "Babylon" kapılarını açıyor!!!Hem de Bahar' ın çok sevdiği Küba ritimleriyle!!18-19 Eylül' de Cyrius' un vereceği konserleri kaçırmak istemem.O tarihlerde İstanbul' da olma olasılığım var gibi gözükmekle birlikte, herzamanki gibi heran bir değişiklik olabilir düşüncesiyle kendimi heveslendirmemeliyim..Allahım lütfen gidebileyim o konsere lütfeeen!!




10-16 Ekim tarihleri arasında "Filmekimi" başlamakta.Benim en çok görmek istediğim film ise hayranı olduğum Penélope Cruz' un,"İçimdeki deniz " filminde hayran kaldığım Javier Bardem' in ve erkek olsam kesinlikle onu beğenirdim dediğim Scarlett Johansson'un oyandığı, Woody Allen yapımı "Vicky Cristina Barcelona".Artık orda izleyemessem eve alır evde izlerim napalım:)


En çok gitmek istediklerim bunlar.E tabi ki daha çok var gitmek istediğim ama makul olanlar, yani hani olurda gidebilirim dediklerim bunlar.


Küçük bir reklam arası..


shop&miles shop&fly


Garanti’nin ayrıcalıklı seyahat ve concierge hizmetleri sunan kredi kartı &club’ın üyelerine ücretsiz sunduğu kaliteli yaşam dergisi and mag şimdi bayilerde.


"and mag" in hazırlandığı ajansta staj yaptığım için söylemiyorum,gerçekten şahane bir dergi.Etkinliklerden haberdar olabileceğiniz,Yeni markaları ve ilginç tasarımları takip edebileceğiniz mükemmel bir seyahat dergisi.Cengiz Semercioğlu "En iyi seyahat sayfaları bu dergide" diyor.Bu ay Toskana' yı anlatan bir bölüm var.and mag sadece 6 ytl.Sakın kaçırmayın!!:)

4 yorum:

yudum dedi ki...

figuerastaki müzesini gördükten sonra kendisine olan hayranlığım bir kat daha artan dali'yle tanısma fırsatım olsaydı keşke:)...özellikle gala'ya olan aşkı beni çok etkilemişti( tabi gerçek bir aşk olup olmadığı tartışılır:) ama ben gerçek olduğuna inanmak istiyorum)...bir kazım koyuncu'nun yalnız acı adlı eserini dinlerken aklıma dali ve gali'nin görüntüsü gelio ,elele tutuşmuşlar evlerinin bahçesinde dolasıolar ehehhe şimdi bana dali gala kazım koyuncu üçlüsü baya gülüyordur:))

JustB. dedi ki...

ahahahha uzun zamandır bukadar gülmemiştim:)

begumgum dedi ki...

Ben de Dali'yi heyecanla bekliyorum,uzuun uzun gezicem insallah.Filmekimi de bekledigim olaylardan biri,ona da zaman yaratip gitmek lazim,Javier Bardem'in filmini de orada izlemek lazim :) Tamam senin programi tuttum ben,uygulamak lazim :)

BahaR dedi ki...

Begumgumcum artık ben tamamını uygulayamazsam sen benim yerime uygular,keyfini çıkarırsın:)