10 Eylül 2008

Martha Stewart mı?Rachel Ray show mu?Ellen ve Portia di Rossi neden birlikte?Banane tabi de olmuyo işte..

-Bugün akşam misafirim vardı:)Misafirim dediğim teyzem.Ama ben bi hazırlık bi hazırlık:)Önce kremalı patates yemeği yaptım.Ama uydurmanın en üst seviyesinde.Halka halka doğradığım patatesleri kremayla karıştırdım,içine sosis doğradım,beyaz peynirler koydum,kimyon kırmızıbiberle tatlandırdım,üzerine de kaşar peyniri yapıp fırına verdim.Ama fotoğrafını çekmeyi unuttum:)Yemeğin sonunda geldi aklıma ama iş işten geçmişti artık..Sonraaaaa yanına çok sevdiğim roka salatası yaptım.Üzerine beyaz peynir ve bol nar ekşisiyle..
- Herzaman yaptığım yoğurtlu kırmızıbiberli,naneli karışımı bu sefer dereotuyla yaptım.Kırmızıbiber ve salçayla birlikte tereyağını erittim.Erittiğim tereyağını kare kare kestiğim yufkaların üzerine sürüp,yufkaları rulo halinde sardım,fırında pişirdim.Çıtır çıtır oldular.Yoğurtlu sosumla da şahane gittiler..
-Bir de çok sevdiğim damla sakızlı muhallebi yaptım.Üstüne de vişneli sos..
-Dün ve bugün bütün gün evde sadece e2 kanalını izledim.Yayın olarak sabahtan akşama kadar Ellen show ve Martha Stewart' ı izliyorum:)Bir de Rachel Ray show var o da yemek yapıp konuk ağırlıyor.

-Ben bunları izlerken sürekli acaba Marthayla Rachel Ray arasında rekabet var mıdır diye düşünüp hangisinin daha iyi olduğunu çözmeye çalışıyorum.Ama seslendirenlerin seslerinden dolayı Martha bende daha baskın oluyor.Çünkü daha bi yaşlı teyze seslendirmesi var onunkinde ve sanki daha bilgiliymiş gibi geliyor.Martha'nın programını gözümü kırpmadan seyrederken Rachel Ray' de bilgisayarımın başına dönebiliyorum.
-Ellen Show' a gelince.Seslendirme açısından ele alıcak olursam,heralde daha iyi bir ses tonu bulunamazdı.Çünkü o kadının bendeki izlenimi erkeksi tavırlarıdır ve seslendiren kişi bunu çok iyi başarabiliyor.Ellen'ı seyretmeyi seviyorum ama yine de bir
çekincem olmuyor değil.Yakıştıramıyorum ona lezbiyen olmayı.Ally mc Beal' da en beğendiğim karakterlerden biri olan Portia di Rossi'nin lezbiyen olabileceği kimin aklına gelirdi ki?Hayır da Bahar sanane ki?Ama kafama takıldı işte,anlamsız..

4 yorum:

caloroso dedi ki...

baharcım,
ne guzel yemekler bunlar mmm mmm!!!
ellen ve portia ikilisine şaşırarak bakıyorum bende senin gibi, bize ne ama değil mi?:)

candan

begumgum dedi ki...

off cok acıktım ama simdi sen boyle yazinca,ne guzel seyler yapmissin!kremali patates guzel oldu mu?burada bir lokantada surekli meksika usulu patates yerdik univ.deyken,acaba o da kremali miydi?portia di rossi'ye ben de inanamiyorum,ally mc beal'de asla kadinlari tercih etmeyecegine dair bir repligi bile vardi ama gercek hayat oyle olmadi onun icin demekki :)

didem dedi ki...

bu yufkalar süper olmuş bahriii..ben de yapayımm:) bir de sakızlı muhallebi tarifi ver bana:) bir de bence de martha stewart daha güzel..

BahaR dedi ki...

Candan,
Teşekkür ederim:)

Begumgum,
Kremalı patatesim lezzet olarak süper ama görüntü olarak tabaklara servis yaptığımda çok iyi değillerdi:)Sanırım içine yumurta da koymalıydım patateslerimin ayakta tutunmalarını sağlardı belki?

Did,
Tenk yuu:).Sakızlı muhallebi tarifimi veririrm sana bir ara..