26 Ağustos 2008

Biraz deniz biraz uykuu bütün isteğim buydu..

Bugün babamla Fazlı dedemden yani babamın babasından yani benim hiç görmediğim dedemden bahsettik.İnsanın birini tanıması ama aslında o kişiyi hiç tanımaması kadar tuhaf bir duygu daha olamaz.Sadece anlatılanlardan ve fotoğraflardan bildiğin biri.Ama o senin tanıdığın(?)Nerden tanıdığın?Hem de çok yakın tanıdığın,ama değil..Tuhaf tuhaf birşeyler.Mesela bugün aynı şeyi görüşmediğimiz kuzenlerimiz Bora ve Barış için de düşündüm.Bora cuma günü evleniyormuş.Ben onları hayatımda 1 kez gördüm o da yıllar önce.Babamdan şahiti olmasını istemiş:)Ne tatlııııııııııı!!!:)

İstanbul olayı yine oldu bir düğüm.Sanırım gidemeyeceğiz ama gitmem şart falan falan..Önce Başak' ın abisi bu haftasonu gelicek diye Başak vazgeçti haklı olarak..Sonra bizim haftasonunun karışıklığından annemle bahsedince de ben vazgeçer gibi oldum..Off ne zor şeymiş karar vermek aman bee!!!(Başak sana yanlış birşey söylediysem özürdilerim bu arada)

Dükkanda bugün canım çıktı desem abartmış olmam.Çünkü bir hayli temizlik ve değişiklik peşindeydik.Ama annemin daha haberi yok süpriz olacakmış,söylemiyoruz.(Merve sen de yazımı okuduktan sonra söyleme lütfen)

Merve' nin odası baya bi mavi olmuş.Çok beğendim ben.Benimki hala boyanmadı:(Bu sabah gözümü açıp renk seçtim.Uyku sersemi umarım doğru bir seçim yapmışımdır.Bomba bir renk çıkıpta beni şaşırtmaz inşallah.

Bu ara telefonun yaydığı radyasyona takmış durumdayım.Efendim telefonla konuşurken sol kulağımıza tutucakmışız çünkü beynin sağ tarafı radyasyondan etkilenmeye daha müsaitmiş.Bir de telefonla konuşurken,telefonla kulağımızın arasına parmağımızı koymalıymışız.Sonracığıma telefonumuz şarj olurken kesinlikle telefonla konuşmamalıymışız.PatlayabilirmişGece yatarken telefonumuzu mutlaka kapamalı,kapamakla kalmayıp uyuduğumuz odanın dışında başka bir odaya koymalıymışız vs vs...

Evet ultra yorgun olduğum bir günün daha sonuna geldik..Biraz deniz biraz uyku bütün isteğim buydu sözlerini bilir misin?İşte onu söylüyorum.

ps:Köpek istiyorum.Nası olur bilemiyorum oof oof..

Hiç yorum yok: