04 Ağustos 2008

"what a wonderful world!!!!?"

evde oturmaktan sıkılmanın en üst noktasına henüz varamadığımdan olsa gerek hala evde oturmaktayım.aslında bu da özlediğim bişey ama yine de içime bi afakanlar bastı üstüme bi öküzler oturdu.ki ben evde oturmayı seven bi insanım düşün artık.bi de biliyorum ya şimdi istanbul' da millet neler neler yapıyodur bu mükellef yaz akşamında.ondan da bi üzüntü var içimde elimde olmadan atamadığım. ne yapsam ne yapsam bir hamak alıp sallansam diycem ama onu da denedim yok olmuyo:)kafama takılan bi konu var.dur bak onu anlatayım.biz tatildeyken babamın arkadaşının kızı şerife trafik kazası geçirdi.büyük çapta bi trafik kazası.2 arkadaşı öldü.aranayı kullanan çocuk ve önde oturan diğer çocuk.kızla arkada oturan çocuk yaşıyolar.bu nasıl korkunç birşeydir onu düşünüyorum.150 km hızla giderken arabayı kullanan çocuk makas atmaya başlar ve sonuç kaza..hayır kaza değil.ölüm.kız omurlarından ameliyat oldu.ucuz atlattı.çünkü arabanın haline bakınca ordan sağ çıkmak imkansızmış gibi geliyor.korkunç bi olay korkunç.!!! bu aileyle ilgili olarak tatildeyken aldığım kötü haberlerin 2.si oluyor bu.bundan 2 yıl önce yine biz tatildeyken bu seferde damatlarının öldürüldüğünün haberini almıştık.allahım ne korkunç şey off..heryer korkunç haberlerle dolu zaten..haberleri dinlerken içime fenalık geliyor.bebek ölümleri,annesi ölen onun başında ağlayan bi çocuk,bomba patlaması,şehitler,yangın,bina yıkılmış vs..haberleri izleyebilmek için öncelikli olarak birer sakinleştirici yutuyoruz.böylelikle çok normal şeyler seyrediyomuşuz gibi televizyona gülümseyerek bakıyoruz.yakında böyle olacağız.hatta kalbi ve tansiyonu olanlara haberleri izlemek yasaklanıcak..ben ergenekon haberlerinden memnundum.lütfen daha fazla felaket olmasın.ne biçim bi yerde yaşıyoruz biz?korkuyorum valla...

Hiç yorum yok: