24 Ağustos 2008

vs vs..

Anormal bir sıcak var.Tahmin edilebilir boyutta olduğunu düşünmüyorum.Yani başka bir şehirde bir insana Ankara' daki sıcaktan bahsetsek, anlayamaz şuan nasıl bir cehennemde olduğumuzu.

Çok yorgunum.Pencerelerimiz değişti.Badanamız yarın başlıyor.1 hafta daha bunu nasıl kaldırabilirim bilmiyorum.Ben ilerde kendi evim olduğu zaman sanırım badana falan uğraşamam.Sonunda evim çöp ev haline gelir.Ama kimin umrunda!?

Badana eziyetten başka birşey değil.Ya da evde ustaların başında bekleyecek birisi olsun.O beklesin badana bitsin..Biz badana yapılırken diğer evimizde yazlıkta falan olalım.Sonra usta, evde ustaların başında bekleyen kişi(kim olur bu bilemiyorum)evin bütün işlerini bitirsinler biz eve öylece konalım.Çok mu ütopik?Sanırım biraz :s

Yazıma devam edersem sürekli olarak nekadar yorulduğumdan ve bu haftanın nasıl bitebilir olabilitesinden bahsedeceğim.Dolayısıyla yazımı burada sonlandırıyorum.Hayır devam edersem sıkılırsında ondan dedim.Öperim.Muchos Besos..

ps:Hala köpek istiyorum.İlgilenenlere duyurulur.

Hiç yorum yok: