20 Ağustos 2008

tatlı yaz,açık pencere, dağınık rüzgar

"Her yıl bu kez değişik gelecek sandığım yaz, hep aynı gelir" diye söylenirim.Her ilkbahar biterken "Bakarsın umduğundan iyi geçer yaz" derim.Ve bu sefer fazla söylemiş olmalıyım ki gerçekten de bu yaz güzel geçiyor.Tatlı geçiyor..Tatlı yaz 2008:)Eksik gerçi bunu söylememe gerek yok..Ama geçen yazdan,daha doğrusu geçen yıldan sonra bu yaz bana bir tatlı geldi..Sakin bir yaz.Artık hayatımda sakinlik istemem erken yaşta yaşlandığımı mı gösteriyor?Onu bilemem.Ama kim nederse desin ,evet yaşlandın,aiiy kocadın deyin..Umrumda değil ben bu sakin tatlı yazı sevdim:)En kötü yazım böyle olsun inşallaah.

Bugün çok yoruldum.Dükkanda kadınlar ve onların takı istekleriyle uğraşmak kadar yorucu bir başka işle daha henüz karşılaştığımı hatırlamıyorum.Ayak tabanlarımı hissetmiyorum..Acaba bizim bu tip bir taki dükkanımız olmasaydı biz de bu kadınlar gibi bir anda gidip çılgınlar gibi kendimize takı alır mıydık?Bilemiyorum..

Birazdan tv8' de İspanyol pansiyonu başlayacak.Çok mutluyum:)En çok izlemek istediğim filmlerden biriydi.Bir de babam karpuz yemeye davet etti:)Gitmesem alınır bilirsin:)öperimm..mujuka..bi de! sen kalp ben.

Hiç yorum yok: