14 Ağustos 2008

Sinem Kobal sus!

Benim annem dans edemez yarışmasını Sinem Kobal ile Mehmet Aslan sunarmış.Neyse bu yarışma annelerine babalarına dans etmeyi öğretmeye çalışan bir takım profesyonel dansçılardan oluşuyor.Babasıyla birlikte yarışan kızlardan biri performanslarını sergiledikten sonra juri karşısına çıktılar.Juri puanlamasını yaptı falan fişman...Sonra bir konu oldu Sinem Kobal şöyle demek istedi;(adamın adı gelmiyor aklıma Hüseyin olsun)Hüseyin bey bu tip şeylere aslında açık bir insan değil,kendisi muhafazakar bir aile yapısına sahip...vb.şeyleri söylemek istedi ama bunu söylemek yerine şöyle bi cümle sarfettii "Hüseyin beyin yolu Bağdat caddesinden Etiler' den geçmiyor." Ya da bunun gibi bi cümle.yalan olmasın şimdi.Ama kötü bi cümleydi ki ben utanma hastalığıma yakalanıp salonu terkedip odama doğru yola çıktım.Nası yani nedemek istedi ki?Çözemedim.Talihsiz bir cümle.Partneri Mehmet Aslan' ın da programı çok iyi yönettiğini söyleyemeyeceğim.Ayrıca Sinem Kobal o kadar çok "hani" kelimesini kullanıyor ki bayılacak gibi oluveriyorum.Çok başarısız.Çok eğlenceli olabilecek bi programa benziyor aslında,annelerle babaların dans etmesi çok ilginç ve eğlenceli olabilir.Ama ben sunucuların kırdıkları potlardan, programı sunamamalarından izleyemiyorum.Utanma hastalığım başlıyor ben ne yapayım?

2 yorum:

mue dedi ki...

utanma hastalıı ha?
mi tu..

justB :) dedi ki...

hahah bilmez miyim?