31 Ağustos 2008

Mecaz-ı aşka inandım,güneşli havalarda..lalalla!!

Dün sabah güne çok kötü başladım.Ancak günün ilerleyen saatlarinde çok eğlendim.Sabah kalkıp dükkana gittim,teyzeme yardım için.Sonraysa Pınar' da günüm vardı oraya gittim.Pınar şahane yemekler yapmış.Oturduk,hoş5 hoş5 hoş5..Sonra günümüz sona erdi.Pınar Bilkent'te oturuyor.Aşşaya indik otobüs beklemekteydik.Sonra fotoğraf çekmeye başladık ki uzun zamandır bukadar eğlendiğimi hatırlamıyorum:)Hepimiz aynı anda zıplayarak fotoğraf çekilmeye çalıştık ki ben hiç beceremiyorum bu zıplama işini.Gerçekten bu konuda bir gerizekalılık var üstümde.Ben zıplamayı bilmiyorum yahu yapamıyorum:)Komik bir halim var.Neyse,bu işi birkaç kişi aynı aynda yapmaya çalışıp,makinayı kurup,makinanın zamanlamasına uymaya çalışmak daha bir komikti.Ama Yudum kendini aşmış bir şekilde bütün fotoğraflarda havada çıkmayı başarabildi:)

Otobüsü yaklaşık olarak tam 1 saat bekledikten sonra Real'in ordan geçerken billboardlarda MFÖ konseri olduğunu gördük,Cepa' da."AAaaa keşke gitseydik" falan derken ben kendimi annemlere "biz MFÖ konserine gidiyoruz" derken buldum.Ardından Pınar'ı aradık ve "biz konsere gidiyoruz gelir misin? "dedik.O da "Atatürk Hastanesi' nde inin ben sizi ordan alayım" dedi.Otobüsten indi,Pınar bizi aldı,Cepa' ya gittik..

Arabayı parkettikten sonra kızlar Cepa' da kurulan Luna Parkta ki Crazy Dance e binmek istediler.Ben tabi ki binmedim:)Ödüm kopar öyle şeylerden.Ona en son Hacettepe' nin şenliklerinde bindiğimde kalp krizi geçiriyorum sanmıştım.Neyse bizimkiler bindiler çığlık çığlığa:)ben de onları seyrettim.Ama onlar ordayken benim karnıma ağrılar girdi resmen...

Ardından Pınar' ın ablası Deniz' le buluştuk.Böylelikle geceye tam bir kardeşler grubu olarak devam ettik:)Merve-Bahar,Yudum-Yağmur,Deniz-Pınar kardeşler olarak:)

Dün Cepa'nın 1.yaşı, hem de 30 Ağustos olması sebebiyle inanılmaz güzel bir havai fişek gösterisi oldu,10.yıl Marşı eşliğinde..Sonraaa MFÖ sahneye çıktı:)Çok özlemişim onları. 3.kez konserlerine gidiyorum.Sanırım 13. kez de gidicem..Süperlerdi:)Konser bitmek bilmedi.O kadar uzun kaldılar ki sahnede nerdeyse bütün şarkılarını söylediler.Bütün şarkılarını dinlemeyi çok özlemişim .Konserde hiçbir sıkışıklık yoktu.Çok fazla amele de yoktu:)Ama bazı tuhaf insanlar market arabalarıyla birlikte konser alanında durup,konser bitmeden konser alanını arabaları da olduğu yerde bırakıp terkettiler..Salaklıklarına veriyorum.Önemi yok.Çünkü ben o anda onlara sinirlenemeyecek kadar mutlu bir şekilde şarkılar söylüyordum:)Konser sırasında fotoğraf makinasını birine verip fotoğrafımızı da çektirdik:)Fotoğraflar henüz elime ulaşmadı ama ulaştığı anda bir bir koyacağım.Konserde birdenbire önümüze geçip mal gibi dikilen Ajdar kılıklı beyefendiyi arkasından kulağına doğru çığlık çığlığa şarkı söyleyerek yıldırdık:)Fuat ve Özkan' ın müzik derslerinden de sağlimen geçtik:)Konser, kimin olursa olsun mükemmel birşey.Kimin konseri olursa giderim.Herzaman da söylerim Alişan' ın konseri olsa yolumun üstünde, giderim diye...Çünkü canlı müzik, ne tarz olursa olsun benim kendimi bir şekilde eğlendirmemi olanaklı kılıyor.Yanımda bir de çok eğlenebileceğim insanlar varsa Alişan konserini de kaçırmam:)Konserde 8. şarkı bana olsun dedim ve bana çıkan şarkı "Psikopatım" oldu:)Kişiliğimle bütünleşmiş bu şarkıyı da büyük bir zevkle seslendirdim:)

Gecenin sonunda Pınar sağolsun bizi Zeharana' ya bıraktı.Salonda Büş ve Zehra yerde Merve ve ben koltuklarda balkon kapımız sonuna kadar açık uyurken, gecenin bir saati kapımızın sesine uyandık..Yüreğimiz ağzımıza geldi.Gelen tabi ki ayıcık Recai' ydi:)Kendisi de içerideki bir odada uyudu..Sabah 8.30 da Büş'ü işe giderken gördüm..Sonra 11 gibi biz kalktık.Teyzem kahvaltıyı hazırladı..(Buarada Recai en sevdiğim kolyemi boynuna takıp vermeme durumlarına girdi..Umarım verir.Vallahi ağlarım!!!!!)

Sonra biz Merve'yle evimize geldik.. Evde işler bitmek bilmiyor..O dolap senin bu çekmece benim düzeltip temizliyoruz..Badana yorucu ama güzel bir şey.Evimizden bir yük kalktı sanki evimiz şişkoydu da zayıfladı gibi oldu..Anladın sen...Öperim yanaklarından.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sari laleler cicek pasajinda satiliyo pazari diil :)

JustB. dedi ki...

şarkıda neden pazarı diyor ozaman???

Adsız dedi ki...

o yannis bilio