18 Ağustos 2008

Margot at the wedding.

Az önce Margot at the wedding 'i izledim...Gerçek bir aile böyle olabilir mi diye düşündüm bir an..Bukadar dedikodu bir ailenin içinde barınabilir mi gerçekten?Çok tuhaf bir filmdi.İzlerken sıkıldım diyebilirim..Günlük hayattaki hallerini tam olarak hissedemedim nekadar filmde o yansıtılmaya çalışılınmış olsa da..Bunu sanırım en iyi ispanyol filmlerinde hissedebiliyorum.İspanyol filmleri bana sıradan bir hayatı izlediğimi gösterebiliyor.En azından bugüne kadar izlediklerim öyleydi.Eğer bu filmde de yansıtılmaya çalışılındıysa o sıradanlık, bence olmamış.

Nicole Kidman filmdeki adıyla Margot hat safhada kişilik bozukluğu yaşayan birini canlandırıyordu ki bunu becerebilmiş bence..Ama zaten filmdeki bütün karakterler bir tuhaftı sadece o değil:)Bir de söylemeden geçemeyeceğim Nicole Kidman artık çirkinleşmiş..evet evet çirkinleşmiş..

Filmde hoşuma giden sahnelerden biriyse Margot' ın kocasının ona hediye olarak terlik alması..Margot adamın hediyesine karşılık olarak benim zaten terliğim vardı diyor.Kocası da iki tane oldu işte diyor.Bunun üzerine Margot bende olan bir şeyi alman beni üzer çünkü bu beni tanımadığını gösterir diyor:)

Şimdi ben delirmez miyim?Hediye alırken onun şusu var mıydı bunun nesi vardı diye?Takılırım bilirsin..Takıntılıyımdır..Hediye alırken artık illaki aklıma gelicek..Takar mıyım takmaz mıyım onu hediyeyi alırken görücez.Zaten hediye almakta herzaman zorlanan ben umarım bunun üstüne hediye almayı kendime işkence haline getirmem.Yok ya getirmem getirmem..

Hiç yorum yok: