21 Ağustos 2008

ondan bundan şundan.

Eyyyy blogumu okuduğunu idda eden ancak okuduğunu hiçbir şekilde belli etmeyen azımsanmayacak insan topluluğu!!!!Neden yorum yazmadığınızı anlayabilmiş değilim!Karşılaştığımızda "geçen gün bilmemneden bahsediyordun ya" şeklinde konuşmalar yapacağınıza benimle, oturun şuraya 2 cümle birşey yazın canım aaaa:(Canınız ne istiyorsa onu yapın!hıh.

İspanyol pansiyonuna gelince,sanırım filmleri dublajlı izlememem gerektiğini birkez daha anlamış bulunuyorum.Çünkü filmin sonunu getirdiğimde bir işkencenin sonuna gelmiş gibi hissettim kendimi.Dublaj hariç düşünecek olursam da , İspanya ' yı görmek güzeldi.Yani filmde konudan çok mekanlarla ilgilendim.Filmin konusu erasmus öğrencilerinin şehirlerinden ayrılıp başka bir ülkeye gittiklerinde yaşadıkları yabancılık ve sonrasında ülkelerine geri döndüklerinde, bu sefer de ülkelerine duydukları yabancılıktı.Güzeldi ben sevdim.Dediğim gibi dublajsız izleyin!(her filmi)

Bugün akşam yemeğine patatesleri elma dilimi şeklinde kestikten sonra üzerlerine zeytinyağı sürdüm ve daha sonra da kırmızı pul biber,kimyon,tuz,kırmızı toz biber ekledim.Fırına attım.Tek kelimeyle enfestiler.Yanında da cacık vardı ımmm bir de dolma:)

Babama annem gelirken dondurma al demiş.Babam da alışveriş yapmış.Eve geldi, aldıklarını yerleştirdi.Annem dondurma aldın mı diye sordu, babam aaa unuttum şimdi traş olmaya gideceğim dönerken alırım dedi.Sonra masada yemek yerken bana sessizce buzluk dondurma dolu annene söyleme ,döndüğümde aaa yine unuttum diyeceğim dedi.E şimdi de benim canım dondurma çekti ama babama uymak için yiyemiyorum..Onu beklemem lazım:)Bilirsin üzülür oyununu sürdürmessem.Bukadar.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bahrii yazamıyodum ben yorumumu...artık yazabiliyorum:)ahha koptum babana noldu sonunda süprise sevindi mi annenbu arada deşifre etmiorm burda:)
bi de patatesi öle yapmak da ii fikirmiş kutlarım devamını beklerimm:)
didem

justB :) dedi ki...

Babam okadar gecikti ki ben dayanamayıp anneme dondurma var evde hadi yiyelim dedim:)10 dk sonra babam geldi aaa ben yine unuttum dondurmayı dedi..annem de bu sefer babamı kandırmaya başladı..aaa öyle mi ben de onu bekliyorum saatlerdir diye:)Herkes birbirini kandırıyo bu evde nolcak bilemedim:)