15 Ağustos 2008

deezer neden kapandı?

Deezer neden kapandı?Neden yahu nedeeen?Nekadar güzel müzik dinliyordum.Kendime liste yapmıştım.Neden sebep ne?ooof ooof.

Bir de çok hastayım.Midem acayip kötü.Uzun zamandır hiç böyle olmamıştı.

Dün "olasılıksız" ı bitirdim.Gerçekten okunmalı.Çok heycanlı.Hiç sıradan değil.Yani boşuna okuduğumu hissettiğim "leylak zamanı" gibi değil.Boşuna da demiyeyim de işte öylesine bi kitaptı.Ama olasılıksız çok sürükleyici..İnsanı düşündüren,bir yandan zihnini karıştıran,korkutan bir kitap..Kitapla ilgili olarak daha çok şey söyleyebilirim ama aslında söyleyebileceğim hiç birşey yok.İşte tam olarak bu tip bi karmaşaya sebep olan bir kitap.Aynı zamanda beni biraz da paranoyak bir hale soktu.

Bir de biraz önce Half Nelson' ı izledim..mm hımm.Lezzetliydi.Tuhaftı.Gerçekçiydi.Ryan Gosling' in aslında çok yakışıklı olmamasına rağmen bana göre bu filmde çekici bi yönü vardı.Ayrıca filmde midemi bulandıran
sahneler oldu ki bu hiç hoş değildi.Adam tuvalette klozettin üstünde oturup ot çekiyordu sonra tuvaletin kapılarına yüzünü sürttü sonra tuvaletin yerlerinde boydan boya yattı.Sonra yanına gelen çocuktan su istedi.Çocuk ne mi yaptı?Tuvaletten bir kağıt parçasını kopartıp onu ıslatıp adamın ağzına sıktı.Bilmiyorum filmi her izleyen benim gibi tepkiler verir mi ama bu gerçekten sinir bozucu bir pislik içindelik.Filmlerde oyuncuların tuvalette lavabo kenarlarına fln tutunmaları gerçekten beni benden alıyo.O anda ruhumu teslim etmek istiyorum.İğrenç.Yapmayın yahu.Temiz görüntü istiyorum ben.Of zaten midem bulanıyor.Ha Olasılıksız da da çok sık midemi bulandıran paragraflar vardı onu da söylemeden geçemeyeceğim..Pisliksiz olmaz mı bu iş ha?Pislik de hayatın bir gerçeği diyorsunuz.Peki.Ben almayayım..


Midem çok kötü.Aklıma gelirse bu film ve kitaplar hakkında tekrar birşeyler yazmaya çalışırım.Şimdi yazmak zorunda mıydım?Hayır.Ne bileyim ben?Üstüme gelme midem kötü.pöf.

Hiç yorum yok: