19 Ağustos 2008

Birbirimize vitaminler moraller verdik.

Dün bütünzlar toplandık:)Başak Aslı Beril ve ben.Özlemişiz birbirimizi:)Özleye özleye kavuştuk birbirimize, birbirimize vitaminler moraller verdik..Yeni ılan Big Chefs e gittik..Güzel olmuş.Wafflelarımızı yedik.Sanki daha önce Big Chefs' te yediğim daha güzeldi gibi geldi.Ama bu ara herşeyin tadı kötü geliyor.Midem bir kötü..Hoş5 muhabbet güzeldi.Baya bir eğlendik.Özellikle fotoğraf çekilirken. O komedi fotoğraflarımızı buraya koyamayacağım..Bunları koydum diye bile bintane laf ederler:) Yuh Bahar o fotoda konmaz yani şeklinde haykırmaya başlayacaklarından hiç şüphem yok.Aslı takılmaz.Beril biraz konuşur geçer.AmAA Başak bir başlarsa amanın..

Bugün de ben biraz hastayım.Böyle bir tansiyon yükselmesi olayları falan oldu..Başım ağrıdı.Şuanda ağrımakta.Midem de bulanıyor gibi.Pııf noluyor bana yahu..:(Eski tadım yok.. Şuanda da bu sebeple daha fazla yazamayacağım.Kusura bakmazsın sen.Hastayım:(

Hiç yorum yok: