09 Ağustos 2008

ay amor...

Nekadar isterdim o konserde olmak.Yine İstanbul..Bu kadının şarkıları bana Brezilya dizilerini anımsatıyor.Brezilya dizileri salaktır. Ama ben severim:)..Latin müziklerine hayranım.Latinle birlikte bir de fado birleşince şahane oluyor.İstanbul' a bir de Dalaras gelse..oof ooff..Mariza gelse..pequene fado..ay amor,vuela,besos usados,oh amores...Ama "ay amor" tartışmasız en güzel şarkısı..O şarkıyı İstanbul' da dinleyebilmeyi çoook isterdim.Acil İspanyolca öğrenmem lazım.Bu şarkıları anlamam lazım.Ay amor.Bir bilen bir bulan olursa bana bu şarkının sözlerinin anlamını bi söylesin..Aşkı anlatan şarkılar.Aşktan anladığım söylenemez..Ama bu şarkıları dinleyen her insan bir anda aşk duygusunu hissedebilir.Ben kendi adıma konuşmalıyım belki de ama şarkıları dinlerken gözünüzde olmak istediğiniz yer canlanıyor..Ya da benim aklıma izleyipte çok beğendiğim filmlerden biri olan Saturno Contro geldi.Bir ömür yetmez...Bir Ferzan Özpetek ,italyan filmidir.İzlediğim en duygulu,en hisli filmlerden biridir..Ölümün ne kadar doğal ve ansızın olduğunu öyle bir anlatır ki, eğer hayatınızda yakın zamanda birisini kaybetmişseniz filmdeki kişilerle acınızın nekadar birbirine eşit olduğunu farkedersiniz.Dedemin ölümünden kısa bir süre sonra izlediğim filmlerden biridir. Filmde Roberta ' yı canlandıran karaktere yani Ambra Angiolini' ye hayran kalmıştım..Güzelliğine, makyajına ve filmdeki kişiliğine..İzlenmesi şiddetle tavsiye edilir..
Kendime,İstanbul'a ve Monica' ya söz veriyorum bir dahaki konser de ben de olacağım.:)

Hiç yorum yok: