14 Temmuz 2008

yürürlüğe girsin şunlar.

  1. yine isal oldum.
  2. dudağımda uçukumsu bişey çıktı.
  3. hava çok sıcak.
  4. midem bulanıyo.
  5. çay tea lattemin tadı bi iğrenç.
  6. yeter artık peşembe olsun.
  7. iş yerine yeni biri geldi.
  8. bugün bitsin.
  9. ev yemeği istiyorum.
  10. helvetia nie kapandı?
  11. bu benim son haftam.
  12. lütfen tuvaletim gelmesin.
  13. evimi özledim.
  14. annemi özledim.
  15. babamı özledim.
  16. teyzemi özledim.
  17. büşü özledim.
  18. memeti özledim.
  19. merveyi özlemiş olmamı yazmama gerek var mı?
  20. saçlarım çok şekilsiz artık kestirmem lazım.
  21. leoparlı ayakkabımın altı aşınmış nolcak?
  22. ankaraya dönünce herkese aynı anda sarılıp nası uyuycam?
  23. yolda gördüğüm insanlara üzülmekten nezaman vazgeçicem?
  24. burdan gidiyorum die de üzülüorum.
  25. yeter.

Hiç yorum yok: