05 Temmuz 2008

param yok pulum yok..

eet eet kendimi aştım artık eminim. sen kalk istanbul' a gel.çok sık görüşmediğin kuzenlerinde kal.sabahın bi köründe dükkahana gidip hayatında ilk kez gördüğün insanlara "günaaaydıınnn meraba ben staj yapmaya geldim" de. sora yine yıllardır görmediğin yengen gelsin eve..raat bi insanım ben yahu çok deiştirdi bu istanbul beni..beni benden aldı götürdü sanki..kedilerle köpeklerle bi samimiyet..böle bi enerji hergün sıkılmadan kalk işe git...alla allaa nedir ki bu böle?normal deil zannımca?şimdi de evde oturdum gazete yapıyorum..yarın cumartesi şimdilik bi programım yok. bi tek caddebostan sahiline gidip oturalım mı dediler.ben de bakarız dedim.bi de sonunda kurutemizletmeciden alabildim kıyafetlerimi.aman bi daa töbe vermem.bi de eve gelirken şöle bi topshop a bershkaya baktım ama herşey çok paaalı:( para kazanmam lazım benim yaaa!!!!bana da para verin para istiorum paraaa paraaa daha çok paraaaa!annemler gelse de haftasonu bişiler alsak..uuuf.uykum gelio hafif çaplı.eet bu güzel cuma gecesinde istanbul da eve saat 8 de gelip bu saate kadar tek başına oturmuş ardından uyumaya karar vermiş bir gencim.muhtaç olduğum kudret damarlarımda ki asil kanda mevcuttur..ve bi de ilk hedefim akdeniz olsun.

Hiç yorum yok: