10 Temmuz 2008

merve.

benim bi ablam var.adı merve. bana çok benzer.arkadaşları beni yolda görünce merwe naber der.ama benden minikçedir.ben yanında iri kalırım.parasının çoğunu bana harcar.ne istersem alır.çok güzel şarkı yazar.beni çok sever.habire öpmek ister.öpünce de sulu sulu öper.yanaklarını silersin o öptükten sora.bazı geceler senle uyuucam diye tuturur.ama ben sevmem yanyana yatmak. dersimde projemde bana çok yardım eder.bazı sabahlar üstüme yatarak beni uyandırır. sürekli kıyafetlerinin olup olmadığıyla ilgili sorular sorular sorar.bahar hadi fotomu çeksene der.bahar beni yıkasana der.iletilerimi çalar.ben de onunkileri çalarım.çok güzel yemek yapar.arkaaşlarını çok sever.gezmeye bayılır.alışverişin hastasıdır.bigün kredi kartı borçlarından hapse düşmekten korkar.yemek yerken ımmm die ses çıkarır.banyo yaparken müzik dinlemeyi sever.bazen çok sinirli olur.hiç çekemem.çiçek böcek güneş onu mutlu eder.haftanın bigünü mutlaka bu hafta bitsin yürüyüşe başlıyoruz der.saçlarım dalgalı mı fön mü der.eve gelirken bana bişi alsana der. ne alıyım derim. bilmiorum bişi der.ağzındaki yemeği öyle bi yer ki hep canım çeker. o da bok yesem canın çeker der.italya için para biriktirmemiz gerek der.uçan kuşa borcum var der.merve kardeşini öper okşar sever.

1 yorum:

merve dedi ki...

epeydir bu kadar gülmemiştim:)