25 Temmuz 2008

Şİşpatla!

şişkoyum.eet şişkoyum.yapıcak bişey yok..üzlmüorum artık sadece benim bildiğim bişeyi bana söylemesinler yeter..fado çalıyo biyandan..bunları keşfetmekle dünyanın en güzel şeyini yapmışım.istanbul a gitme isteğim yine tavan yaptı.:)başak'ı özledim ben yahu.odam anormal sıcak.acaba diyorum balkon kapım açık yatsam?başıma bi iş gelir mi?sanmıyorum yahu.hırsız bey nasıl erişsin buralara kadar.ama tam da emin olamıyorum.zaten hayatım kararsızlıklarla geçiyo.nası geçicek bu kararsızlık olayı nasıl aşıcam bilmem.ama kendimden şikayetçiyim bu konuda.korkunç bişey.bazen hani 2 şey arasında da değil.4 şey arasında bile kararsız kalabiliyorum.korkunç bi duygu.tabi bu en basiti balkon kapısını açsam mı kapasam mı?:)aaay şarkılar çok güzel!!!insanın istanbul' a gidesi geliyo :)hahahahhaha!!şimdi otrusaydık bebekte orda denizin kenarında taşa oturup abbastan aldığımız waffle larımızı yeseydik....ben gülseydim..ama en içten gerçekten gülseydim..şu yat bizim olsun şu yat benim olsun şu yat sizin olsun diye konuşsaydık.ama geri planda bu şarkılar çalsaydı..fado..bi konuda kararsızlık yaşamayacağımdan emin sayılırım.tabi gelecek bana neler getiricek bilemem ama ankara mı istanbul dediklerinde istanbul diyebiliceğimden kararsızlık yaşamıycağımdan eminim:)yoksa değilmiyim?emin miyim? değil miyim? karar veremedim:)istanbul istanbul ...ohh ne güzel esti.orda da böyle esiyo mu ki?

Hiç yorum yok: