11 Temmuz 2008

hımm bitti desem de inanamıyorum.

sanırım bu sefer gerçekten bitti imajlar.yani ben hala inanmıyorum bi yerden heran aaa bizim bi de singapur jpeg lerimiz vardı ay bahar onları da bi yap derlerse ben şaşırmam ve kuzu kuzu yaparım.sonracığıma karnım çok acıktı. bi de yarın ada olayına giriyoruz. saat 10.45te kabataştan vapurumuza biniyoruz.daha erken saatte yokmuş.kısmet böyleymiş.ondan soracığıma eve gidip uyuyasım ve aynı zamanda alışveriş yapasım var sanki bi tişört alabilcekmişim gibi bir his dolanıyor içimde bir de karar verdim burdaki bu türkçe bozukluğumu düzeltmem için elimden geleni yapacağım çünkü sevgili teyzem ve annem de blogumu okumaya başladılar. ve anlamakta güçlük çekmelerini ve benim türkçeyi düzgün kullanamayan bir genç olduğumu zannetmelerini istemem.ondan sora ımm ne biliyim(aslında bileyim olmalı biliorum ama zoruma gidiyo.) karnımın açlığından çok net düşünemiorum.o sebeple şuan bu yazıya son veriorum ayrıca bir yandan da tarçının ayak seslerini duyuyorum.öle işte..

Hiç yorum yok: