13 Temmuz 2008

ada

günaydınlar olsun.heryerim ağrıyo.çünkü dün bütün gün bisiklete bindik.popomun üstüne oturamıyorum.ayrıca omuzlarım çok acıyo.hiç yanamayan ben dün bisikletin üstünde acaip amele bir şekilde yanmış bulunuyorum.ada çok güzeldi.keşke orda evimiz olsa dedim hatta bitane keşke alabilcek durumumuz olsa dedim.yazın gitmesi inanılmaz keyifli olabilir.bisiklete binmek çok zevkliydi çok özlemişim ama uzun zamandır binmeyen bi insan olarak çok zorlandım.(popom morarmış gibi acıyı şuan)aya yorgi kilisesine çıkabilmek için büyük bi yol yürümeniz gerekli.ama sadece yol olmakla kalmayan bi yol bu .çünkü yokuş.bisikletle çıkabilmek imkansız.oraya çıkana kadar baya bi vakit geçio.ama yolun manzarıs çok güzel yürürken sıkılmıyosun.oraya çıktığımızdaki manzarayı da görünce okadar yokuşu çıktığına değdiğini anlıyosun zaten.çok güzel bi gün geçirdik dün. iyki gitmişiz.çok eğlendim.ama ada biraz pahalı bahar yine parasının sonuna gelebilir.dün gece okadar çok yorulmuştum ki kalp krizi geçiricem sandım.bi süre yorgınluktan uyuyamadım.sabah kalktık rana kavaltıya gitti.biz de fazlıyla kavaltı ettik evde.fazlı ekmek alıp geldi. ben de kavaltı hazırladım.bulaşık makinasını boşalttım.onalrın çamaşırlarını astım şimdi de kendim banyoya giricem.kendi çamaşırlarımı yıkıcam.dışarı çıkar mıyım bilmiorm.ama sanmıyorum banyodan çıkıp filmi izleme planlarım var.hadi çav.(göbeim çok şiş.)

Hiç yorum yok: